Ferrari i SUV ipak idu u istu rečenicu!
Kada Sergio Marchionne ima kategoričke izjave u frazama poput „samo preko mene mrtvoga“ to očito ne treba shvaćati previše ozbiljno. Ferrari će, naime, ipak “prijeći na mračnu stranu”.
Tako je govorio Zar… Marchionne. Hm, „samo preko mene mrtvoga“ ili „morat ćete me prvo upucati“, više ni Marchionne ne zna koju je frazu rekao na koje pitanje, ono o proizvodnji SUV/crossover modela, dizelima ili elektrifikaciji. Kako god, poanta je bila jasna i nedvosmislena kao odgovor na sva od tih pitanja. Ne. No. Nein. Nej. Njet. I više je nego jasno kad se odgovor ponudi uz takvo gnjušanje koje sadrži frazu o strijeljanju i vlastitom truplu. Danas, uz paljbu po medijima kako Ferrari ipak kreće pokleknuti pred trendovima, izgleda kao da je samo nebo granica. Luca di Montezemolo je slično govorio dok je bio glavni, a opovrgavalo se sve naveliko upravo zato što su tračevi počeli još i prije, a time i upiti vodećim osobama.
F16X je ono kodno ime iza kojeg se navodno krije prvi crossover marke. Trebao bi to biti model kojim bi se oni suprotstavili najžešćim rivalima iz te priče, kao što su Aston Martin DBX ili Urus milog im „prijatelja“ Lamborghinija. Prema dostupnim informacijama, a kojima nedostaje službena objava, model će se razvijati paralelno s nasljednikom GTC4. Osim aluminijske platforme on će imati formu povišenog coupea. Izostanak B nosača i nasuprotno otvaranje vrata bit će tako dodatna zabava povišenog Ferrarija.
F16X, kažu, čari tržišta neće upoznati do 2021. godine, a ponudit će se ljudima u V8 kombinaciji ili kao hibrid. Nesumnjivo će navedeni model imati za cilj postavljeno da udvostruči proizvođačevu prodaju na više od 15 tisuća primjeraka. Unatoč cijeni od sigurno barem 300 tisuća eura lako bi moglo doći do toga da bi Ferrarijevi poklonici koji se na takve pomisli baš ne onesvijeste od sreće – mogli biti u lijepoj manjini.
Iako Ferrari nije jedini brend koji je neočekivano odlučio ipak reći da praćenju trendova (umjesto diktiranju istih), fanovi će vjerojatno osjetiti iznenađenje, recimo to tako. Ostali proizvođači se prijašnje principijelnosti više ne srame. Principi očito nisu za biznis, a propeti konjić će, izgleda, krasiti neki crossover model i tko zna još što. Svejedno, nekad si ljudi jednostavno moraju priznati da fraza koja (paradoksalno) najsigurnije zvuči kao odgovor novinarima jest – nikad ne reci nikad.