Za Lamborghini Urus priprema se novi pogon, a dotični SUV ovako izgleda u dorađenoj verziji!
Prije godinu dana stigla je vijest o gradnji potpuno novog proizvodnog pogona u sjedištu tvrtke Automobili Lamborghini SpA, Sant’Agata, za novi SUV Urus. A kako izgleda ponešto prilagođena (renderirana) verzija modela, pogledajte u nastavku…
Potpuno nova tvornica sadržavala bi gotovo dvostruko veću od postojećih proizvodnih linija, a trenutno se koriste dvije linije, jedna za Aventador i jedna za Huracan. Treća proizvodna linija bila bi dodana za model Urus, SUV koji bi trebao postati najbrži SUV na tržištu, a isporuke bi ipak trebale započeti u 2018.
Lamborghini Urus koncept predstavljen je davne 2012. godine kao strogi izlet u prototip verziji, o kojoj smo već pisali. Baš kao i Lamborghini Estoque te Asterion, bez realne namjere kao serijski model, ali stvari se ponekad mijenjaju. I dok će neki požaliti zato što Estoque vjerojatno nikada neće vidjeti bilo koju vrstu proizvodnje, Urus će postati treći model u liniji Sant’Agata-e od 2018. Ako bude sve išlo po planu, oko 500 dodatnih zaposlenika početi će s radom u Sant’Agata-i, a lakirane okvire Urus-a trebali bi zaprimati iz Volkswagen pogona u Bratislavi, no srce proizvodnje biti će u Italiji.
Što se tiče motora, zasad nema službeno objavljene informacije, ali najvjerojatnije će to biti poneki od već njihovih poznatih modela, kao što su V-10 iz Huracana ili V-12 iz Aventadora, ili pak neki V-8 vjerojatno odvaljen pokojom turbinom i potpomognuto nekom vrstom Hybridne moći. U razgovoru sa Stephanom Winkelmann-om, bivšim predsjednikom Uprave, postalo je očito da će Urus slijediti ponešto minimalistički uređen interijer sa svega 4-5 sjedala. Uz Bentley Bentayga, Urus će se pronaći na samom vrhu SUV segmenta. Važno je primijetiti da će Lamborghini SUV biti ponuđen zasad u samo jednoj verziji, a namjera je da ponudi svakodnevno upotrebljiv auto s puno snage ( i mnogo karbonskih vlakana), koji će bez problema postići maksimalnu brzinu veću od 300 km/h. S projekcijom prodaje od 3000 jedinica, Urus bi od 2018. udvostručio trenutnu godišnju prodaju.
Kako je prvotni dizajn najavio, u proizvodnji samog modela zadržati će se ona posebna sjedala koja smo vidjeli na konceptu, također sa stražnjim kamerama u obliku retrovizora. No je li to najbolje rješenje? Ipak poneki entuzijasti dosjetili su se određenih preinaka koje bi u stvarnoj upotrebi možebitno odigrale optimalniju ulogu, kao što su stvarni retrovizori koje koristimo na konvencionalnim primjercima, ili ručke na vratima koje bi u određenim situacijama bile mnogo sigurnije i jednostavnije rješenje. Kako to u renderiranoj verziji izgleda, pogledajte na slikama.
G. Winkelmann je potvrdio samo jedan model koji će biti na raspolaganju, ali što ako tržište traži nešto drugo.., kao što je Mercedes odradio snažnu V-12 6×6 verziju s podignutom suspenzijom, što bi super leglo na pijesku u Dubaiju.
I nadasve, jasno je, najavljena cijena od 215.000 eura nešto je što daje argument za raspravu o individualnim željama i potrebama svakog kupca pa će tako i Urus morati podleći željama ionako “skromnih” kupaca. Nije beg cicija…