U prijelaznom razdoblju istovremeno bi se koristio sadašnji i novi sustav naplate cestarine
Tek bi početkom 2022. godine počela naplata s novim sustavom naplate cestarine na autocestama.
Nakon što je novi sustav naplate cestarina na autocesti predstavljen javnosti, Ministarstvo prometa je spremno na primjedbe stručne javnosti. Tijekom uvođenja novog sustava očekuje se kako će natječaj za kupnju opreme biti raspisan krajem ove godine, a ugovori s izvođačima trebali bi biti potpisani tijekom 2020. godine. Kada se to izvede treba postaviti svu opremu za što treba dosta vremena. Zato je odlučeno kako bi se u prijelaznom razdoblju koristio istovremeno sadašnji i novi sustav naplate cestarine na autocestama.
Pročitajte članak u kojem je sve najvažnije o novom sustavu na linku Novi način naplate cestarine na autocesti. Tek bi početkom 2022. godine počela naplata s novim sustavom naplate cestarine na autocestama. Predstavljeni novi sustav naplate u svakom slučaju trebao bi biti pravedniji, jer se cestarina naplaćuje po principu – plaćaš koliko voziš.
Tako korištenje vinjeta nije prošlo, jer smatraju kako nisu pravedne prema vozačima, a HAC je pri tom izračunao kako bi s njima izgubio oko 300 milijuna kuna prihoda, činjenica na koju navodno kreditori ne bi pristali. Ako se pitate zašto je odbačena naplata cestarine putem satelita, trebate znati kako ga smatraju nedovoljno funkcionalnim u ovom trenutku i kako bi njegovo uvođenje koštalo dvostruko skuplje od na kraju izabranog.
Brže, jeftinije: Sustav obrađuje 3000 vozila u satu |
---|
* 1313,8 kilometara |
– mreža autocesta u Hrvatskoj |
* 2022. – uvodi se novi sustav naplate cestarine |
– DCRC – naplata cestarine putem transpondera |
– ALPR – naplata putem videonadzora registarskih pločica |
– do 570 milijuna kuna – stajat će uvođenje novog sustava |
– 3000 korisnika – obrađuje novi sustav naplate u jednom satu |
– mobilni timovi će naplaćivati kazne vozačima koji ne plaćaju cestarinu |
– rušit će se naplatne kućice na ulazu na autoceste |
– Demerje će postati ulaz na autocestu prema Karlovcu |
– oko 120 milijuna kuna stajalo bi rušenje svih naplatnih kućica |
MOGLO BI VAS ZANIMATI JOŠ I OVO:
1. Novi sustav naplate na autocestama: ruše se kućice, keš i ENC odlaze u povijest!
2. Evo zašto Hrvatska nema vinjete, zato da nas mogu besramno pljačkati!