Poklanja se Renault Megane Coupé – Evo kako može postati vaš!
Voziti se s nekih 100 kilograma cigle nekih 1,000 kilometara nije mala stvar. A uz to neželjeno opterećenje biti najbrži u utrci na 402 metra definitvno nije za baciti. Uglavnom, ovom prigodom u ruke novog vlasnika odlazi najbrži automobil s našeg ultra-genijalnog “Road Tripa“.
Pametniji od nas kažu kako svaka saga ima svoj kraj. Stoga ne treba bježati od te pametne uzrečice, već taj kraj prihvatiti kao logičan slijed događaja i priču završiti “hepiendom” (sram vas bilo).
Ovaj je Renault Megane svoj život započeo u maniri “šesnaest-ventilac bi mogao biti pretjerano skup za neke, pa ajmo napraviti kompromis”. I kao takav je možda manje vrijedan od nekih razvikanih “top-modela” iz devedesetih godina prošlog stoljeća. No urođenu nervozu u kombinaciji s ovećom količinom opreme u sklopu ovog automobila nikako nije moguće obezvrijediti. Stoga s tugom u srcu slijedi rastanak s ovim vjernim, brzim i nervoznim Renaultom.
Po četvrti puta reći kako će i ovaj automobil biti poklonjen na neki pravedan način, te kako će odabir biti logičan i nepristran, stvarno više nema smisla. Ali usprkos tome idemo još jednom reći kako je tome doista tako.
A što se tiče detalja za ovo posljednje poglavlje u priči o poklanjanju automobila, odlučili smo još malčice zakomplicirati stvari…
Za peti od ukupno pet automobila koje poklanjamo potrebno je napraviti ovo:
1. Biti fan naše Facebook stranice
2. Biti pretplatnik našeg YouTube kanala
3. Imati mail-adresu
4. Biti voljan stati pred kameru kod preuzimanja ključeva
5. Obavezati se na jednu godinu registracije (da ne bi bilo “za dijelove” ili preprodaju)
6. Biti voljan još jednom stati pred kameru i gostovati u “emisiji” 4 Kotača Apokalipse nakon 6 mjeseci vlasništva kao poseban gost
7. Izdržati s ovim automobilom duži vremenski period
Kako sudjelovati (po četvrti puta):
Izuzev u sklopu objave ovog četvrtog po redu kratkog i vrlo informativnog teksta na našoj Facebook stranici, potrebno je okinuti komentar na našem YouTube-kanalu, odnosno ispod prve epizode našeg Road-Tripa. U sklopu kojeg dotičnog se komentara za početak mora nalaziti hashtag #hoćunajbržiauto. A kako sve skupa ne bi baš bilo jednostavno, za punopravno sudjelovanje u ovom posljednjem u nizu natječaja za dobivanje automobila u svoje ruke potrebno je u sklopu komentara (zajedno s gore spomenutim hashtagom) napisati i najgenijalniji recept za croissant (odnosno “kroasan” po naški). Potom dobitnika prema najboljem receptu čeka i spremanje tog najboljeg croissanta svih vremena, kako bi ih preko nekoliko mogao (ili mogla) donijeti nama na degustaciju za vrijeme primopredaje automobila.
Dakle nije potrebno pisati litanije. Žalopojke također nisu potrebne, jer kriteriji nisu ni najmanje komplicirani. Jednostavno je potrebno baratati sastojcima od kojih bismo se grupno mogli najesti nečeg slatkog i to je u pravilu to.
A sad malo o automobilu koji se poklanja u ovoj posljednjoj “rundi”:
– vozio ga je Ivan (aka Deda) – i to punih 1,674 kilometra
– ne zna se koji je po redu Ivan vlasnik
– automobil je plave boje
– nema aluminijske felge, jer su ih neki papci netom prije kupnje bivšem vlasniku “maznuli” iz podruma
– ima iritantan kodirani ključ
– motor ima 2 litre zapremine, 4 cilindra, 2 ventila po cilindru i 115 konja
– termostat nije u funkciji, pa ventilator konstantno radi
– klima radi, ali je prazna
– karoserija je uobličena u Coupé – i to ne izmišljeni poput ovih novih
– nervoza dolazi u popisu standardne opreme
– nosači mjenjačkog sklopa su…hm…u najmanju ruku diskutabilni
– polu-osovina trese u trećoj i četvrtoj brzini
– brzinomjer na momente radi, a onda na momente baš i ne
– volan izgleda kao da je netom posut solnom kiselinom
– prednja sjedala su zablokirala u nekom položaju i to je to
– hrđe praktički nema, ali nema ni panela karoserije koji nije mehanički oštećen
– vrata prtljažnika su namjerno sabotirana (Romanu ispostaviti račun)
Posebna napomena: registracija vrijedi do mjeseca studenog (ili do 11. mjeseca za ovisnike o brojkama), a hoće li Megane nakon isteka registracije proći tehnički pregled, nije podložno okladama.
Posebna napomena dva: Megane je u privatnom vlasništvu i poklanja je Ivan. Dakle, ne neka udruga. Ne portal i ne neka multinacionalna korporacija, već (kako to u zakonu nazivaju) fizička osoba.
Ukratko, ovaj Renault Mégane Coupé u usporedbi s mnogim novijim i nazivno bržim automobilima itekako ima što tražiti “na crti”. Nervozan je do krajnjih granica i iznenađujuće brz neovisno o tome radi li se o geodeziji ili pak nekoj zavojitoj cesti. Osjećaj za volanom uvelike podsjeća na neka starija vremena i neke automobile koji su iz pravih razloga dobivali status “vozačkih automobila”, a tome se nakon tek nekoliko kilometara poprilično teško oduprijeti. Samim time ovaj automobil predstavlja najveću opasnost za kućni budžet, jer policija trenira strogoću, a u ovom je automobilu itekako moguće biti razuzdan do krajnjih granica. Ali u tome i jest čar. Jer čak i s ovećom količinom cigle u namjerno sabotiranom prtljažniku, ovaj automobil je u stanju uzeti mjeru puno razvikanijim modelima novijih godišta. No na “Road Tripu” to nije znanstveno dokazano, jer automobila novijih godišta tamo nije bilo, pa se ovaj francuski tihi ubojica morao zadovoljiti s vremešnim i slabo voljenim automobilima u sklopu “konkurencije”. I ispao je najbrži. A to je pak sasvim dovoljno za sreću i “smajl” na licu nekog budućeg vlasnika.
Uglavnom, što reći na kraju balade?
Jednostavno kuharice u ruke, recept na vidjelo, preko nekoliko kroasana nama na degustaciju i potom ključ u ruke i paljada prema kući.
Sretno vam bilo. I to od srca.
Nešto više o samom automobilu možete saznati u sklopu prve epizode “4 Kotača Apokalipse – ROADTRIP 2019 – Vukovar – Zrće”, gdje ujedno i možete ostaviti vaš komentar “#hoćunajbržiauto“…