Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Petar Bondek 12.03.2018

Ubojstvo jedne ikone – VW više neće proizvoditi Bubu!

U Ženevi se i ove godine nudi niz spektakularnih noviteta za vidjeti, no s istog mjesta stiže i potvrda vijesti o “ubojstvu” jedne ikone. S Volkswagenovog izložbenog prostora došla je službena informacija – VW više neće proizvoditi Bubu.

VW "Buba" i kraj jedne nove ere.
VW “Buba” i kraj jedne nove ere.
foto: Top Car Specs

Mnogima će ova vijest priuštiti očekivani miks emocija, premda sigurno one nisu razine kao 2003. godine kad je zgnječena ona prava Buba. Ipak, saznanje da odlazi ikonski automobil uz razumijevanje da budućnost nosi svoje, a Volkswagen je tu odlučio odigrati istaknutu ulogu svojom I.D. obitelji, ostavlja nekakav tup osjećaj praznine.

Volkswagen Beetle neće doživjeti svoju elektrifikaciju.
Volkswagen Beetle neće doživjeti svoju elektrifikaciju.
foto: Motortrend

Električna retro Buba mnogima je već neko vrijeme na pameti, odsad za to više nema razloga. Volkswagen će ponuditi električne modele retro izgleda, no bit će to I.D. Buzz čija će proizvodna verzija, potvrđeno je to već i ranije, biti inspirirana transporterom originalnog naziva Type 2.

VW buba u svom originalnom izdanju.
VW buba u svom originalnom izdanju.
foto: Top Car Specs

“Dvije-tri generacije su sasvim dovoljne. Kad se Buba radila imali smo na pameti povijest, ali ne možete to napraviti pet puta i imati novu, novu, novu Bubu”, izjavio je Welsch.

Volkswagen microbus I.D. Buzz-concept
Volkswagen microbus I.D. Buzz-concept
foto: Autokopen

Ako je I.D. Buzz Volkswagenov retro model koji će u proizvodnju, onda i Buba kabriolet ima nasljednika. Uvjetno rečeno, jer Welsch kaže da će tu ulogu odsad nositi najavljeni T-Roc kabriolet.

Volkswagen je Bubu, originalni model naziva Type 1, proizvodio od 1938. do 2003. godine, preklopivši njegovu proizvodnju s nasljednikom koji je s proizvodnih linija silazio od 1997. do 2011. godine kada je predstavljena i aktualna, očito i posljednja generacija.

Buba još uvijek nije stala, no odgurali su je u njezin kraj.
Buba još uvijek nije stala, no odgurali su je u njezin kraj.
foto: Twitter / Sayginos

Podijeli s frendovima!

Petar Bondek
Živi za automobile i motore od malih nogu. Prvi automobil, Fićo 850, drugi sportski Yugo. Obožava automobile na struju, te otvoreno priznaje da Golf dvojka nije najbolji automobil ikada. Suradnik na portalu Vozim.hr
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Luda vožnja u Teksasu: Auto vukao drugo vozilo unatrag – s vozačem unutra!

Piše: Niko Poznat

Predstavljen inovativni sustav za sigurnost gledatelja na automobilističkim natjecanjima

Piše: Niko Poznat

Yugo se vraća: Retro hit iz 80-ih ponovno na cestama

Piše: Niko Poznat

Oakland True Blue Six slavi svoj 100. rođendan u Otočcu

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Porsche 911 GT3 s ručnim mjenjačem ovladao Nürburgringom: 6:56.294 minute!

Piše: Niko Poznat

Hrvatski kupci trebali bi biti oprezniji s rabljenim automobilima uvezenim iz Slovenije, Poljske i Italije


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana