Piše 01.02.2018

Prodaje se jedan stvarno poseban BMW M3

A što reći… Jednostavno volimo naletjeti na ovakve ponude i ne možemo odoljeti, a da ih ne podijelimo s vama cijenjenim čitateljima.

BMW M3 Lightweight - izgleda poput igračke.
BMW M3 Lightweight – izgleda poput igračke.

BMW M3 – automobil za koji i nerođene bebe znaju. Slavno slovo i još slavniji broj koji u zajedničkoj kombinaciji označavaju jedan od najuspješnijih trkaćih automobila svih vremena.
Uglavnom, BMW M3 uvijek zvuči posebno – voljeli ovu bavarsku marku ili ne.

Generacije BMW-a koji očarava...
Generacije BMW-a koji očarava…
foto: BMW

Tijekom godina i generacija ovog modela, tu i tamo se dogodila pokoja posebna verzija već ionako posebnog modela. E30 ih je imao nekoliko, E46 također, a E9x je cijelu priču pomaknuo na entu potenciju. Danas i M3 i M4 (kao coupé-verzija sasvim slučajno nazvana po savezničkom tenku iz 2. svjetskog rata) na tržište svako malo izlaze u nekom limitiranom ili posebnom izdanju, pa tako cijela ta priča naizgled nikada neće prestati biti aktualna.
No prema mnogima je najpoželjnija varijacija na temu modela M3 nastala tamo negdje 1995. godine i upravo se jedan od primjeraka te generacije modela pojavio na prodaju.

A gle ko te geda...:)
A gle ko te geda…:)

Riječ je o „Lightweight“ verziji E36-ice s „M“ oznakom, odnosno o automobilu koji je u jako kratkom vremenu proizveden u tek 125 primjeraka, čime je od 1995. godine do danas ispao jednim od najraritetnijih njemačkih automobila svih vremena.

"Obični" M3 E36 izgledao je ovako.
“Obični” M3 E36 izgledao je ovako.
foto: BMW

Ova olakšana verzija BMW-a M3 E36 za početak je bila zamjetno lakša od originalnog M3 – čak 105 kilograma. Dijeta je provedena na pravi način i s pravim komponentama, te ovaj olakšani M3 iz tog vremena definitivno nije bio automobil za svakoga.
Vrata su izrađena od aluminija, sjedala su ostala bez bilo kakvih automatiziranih modova i strujnih modula, a zvučne izolacije praktički da i nema. Korištena je oveća količina karbona, a iz popisa opreme izbrisane su stavke poput krovnog otvora, klima-uređaja, radija i seta alata koji se inače nalazi u sklopu prtljažnog prostora. Ovaj je M3 kao uzor uzeo GT-verziju modela, odnosno trkaći automobil, pa je prema tome sve luksuzno proglašeno viškom i ovaj je M3 bez svega toga mogao izaći na tržište.