Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Anita Juranović 09.04.2021

Ovo je karta najpopularnijih auto brendova po državama – Pogledajte što vole Hrvati!

Toyota je možda izgubila u bitci najprodavanijih automobila prošle godine, ali je zato bila najgooglaniji brand. Slaba je to utjeha, rekli bi zlobnici, ali je ipak nešto.

Svijet prema Guglu
foto: Quickco

Svijet je pun ljudi koji samo žele stići od točke A do točke B bilo na koji način, a ako je u pitanju cestovni promet i automobil kao sredstvo – bilo u kojem brandu. Samo da vozi. Bez obzira na te ljude, postoje i oni drugi kojima je iznimno bitno u čemu se voze i zato je tim iz Quickco zanimalo kako koja zemlja pretražuje automobilske brandove na Google tražilici. Bili su ljubazni pa su svoje pronalaske za prošlu godinu sistematizirali na karti koristeći podatke svih zemalja do kojih su mogli doći. Tu su bili isključene Sjeverna Koreja, Iran, Kuba i sl.

Bacimo oko na ovaj daleki dio svijeta
foto: Quickco

Više nego zanimljiv prikaz zemalja pokazuje kako je Toyota odnijela uvjerljivu pobjedu. Iako se dogodilo to da je Toyota izgubila tron najvećeg automobilskog proizvođača prošle godine, jer je VW grupa ostvarila prodaju od oko 10,31 milijuna prodanih primjeraka što je ipak nešto bolje od Toyote. Ako ćemo ozbiljno i precizno, agencija Quicko je otkrila da je Toyota svjetski najtraženiji brend auta i to na tražilicama ukupno 74 države svijeta. Među njima se ističu zemlje poput SAD-a, Australije, Kine, Grenlanda te većina država u Africi. A u Africi je inače terenac Land Cruiser ipak jedan od popularnijih auta za potrebe safarija i sličnih divljih aktivnosti.

Europa je rekla svoje. A i mi.
foto: Quickco

Također je zanimljivo, iako ne pretjerano šokantno, da se kod nas i bliskim nam zemljama Balkana ipak najviše googlalo ime BMW. Nije samo u pitanju Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora ili Makedonija, nego i Slovenija i Mađarska. Ne samo kod nas i u bližoj nam okolici, nego je općenito BMW drugi najpretraživaniji automobilski brand na svijetu, a koji je zauzeo prvo mjesto u čak 51 državi svijeta. Nimalo začuđujuće, BMW se drži na tronu i na domaćem terenu, u svojoj Njemačkoj.

Ako ćemo o iznenađenjima, onda je možda ipak najveće iznenađenje Hyundai koji je zasjeo na četvrto mjestu. Posebno se omilio žiteljima Rusije i Indije, a ostavio je traga u Srednjoj i Južnoj Americi. Rezultati su bili naklonjeni jako i Hondi, za koju se ispostavilo da je tražena roba na Googleu. Posebno se to odnosi na Indoneziju, Kanadu i Brazil. Ti dijelovi karte su se jako zanarančastili Honda googlanjem.

Sjeverna Amerika voli Daleki istok
foto: Quickco

Albanija zbilja ljubi Mercedes. Nije to toliki šok kad je u pitanju ujedno najčešće viđeni automobil tamošnjih prometnica. Zanimljiv je podatak kako tražilicama u Nigeru suvereno vlada najpretraživaniji – Bugatti. Zemlja koja je uvijek visoko na listi top 20 najsiromašnijih zemalja planeta, izgleda, ne mari što navedeni brand ima nemalu cijenu i nevelike serije, sanjati je uvijek besplatno.

Bivše francuske kolonije se ne mogu oteti Renaultu, ali najviše iznenađuje Niger svojim odabirom.
foto: Quickco

Neke zemlje se drže patriotizma više nego ostale. Njemačku smo već spomenuli. Od ostalih takvih treba reći da je tu prvo mjesto u Švedskoj zauzeo Volvo, dok Talijani najviše vole svoje gore list, Fiat. Ne smijemo zaboraviti ni francusko voljenje Renaulta, to isto ide u domoljubni koš. To je baš lijepo za vidjeti.

Volkswagen, iako je neokrunjeni kralj prodaje i slave s najviše prodanih vozila prošle godine, prvo je mjesto zauzeo po pretraživanju samo u zemljama poput Španjolske, Bjelorusije, Rumunjske, Estonije, Andore te Urugvaja i sl. Meksiko, pak, ni zid ne bi otrgnuo od SAD-a pa je s dominnatnim googlanjem Chevroleta bio američkiji od zemlje mu matice. Trump bi to sigurno „lajkao“ da može. Na kraju iz Quickco agencije poručuju da su koristili samo Google tražilice i da, iako Rusija, Južna Koreja i Kina imaju i drugih dominantnih tražilica, zbog dobrog utjecaja Googlea se svejedno procjenjuje da bi rezultati bili slični. Jeste li i vi bili predvidljivi i najviše googlali bavarskog diva?

“America first!”
foto: Quickco

Podijeli s frendovima!

Anita Juranović
Drugi auto joj je metla, ali stvarno, jer je rođena na Noć vještica. Kako je ljubitelj svega neobičnoga, to se odnosi i na svijet automobila. No dosta o njoj, ajmo sad malo o tuđim autima.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

Renault predstavlja robusni koncept Renault 4 Savane 4×4 s pogonom na sve kotače

Piše: Niko Poznat

Renault Mégane: Trideset godina inovacija i uspjeha u kompaktnoj klasi

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Luda vožnja u Teksasu: Auto vukao drugo vozilo unatrag – s vozačem unutra!

Piše: Niko Poznat

Predstavljen inovativni sustav za sigurnost gledatelja na automobilističkim natjecanjima

Piše: Niko Poznat

Yugo se vraća: Retro hit iz 80-ih ponovno na cestama

Piše: Niko Poznat

Oakland True Blue Six slavi svoj 100. rođendan u Otočcu


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana