LEGO, Porsche i jedna fora reklama
Ako i ne volite Porsche, ova će vam reklama „sjesti“, jer je razigrana, maštovita i fora. No gledajući je, moram priznati da sam se po tko zna koji puta zapitao jesmo li kao čovječanstvo stvarno toliko glupi da čak i očite stvari trebamo „pravno definirati“…
Nije tajna da LEGO kockice već odavno nisu samo za klince – pogotovo ako se radi o nekoj ovećoj kutiji na kojoj uz LEGO piše i Technic. Tada se radi o hrpetini kockica koje su puno prije namijenjene inženjerima koji nisu odrasli do kraja, nego klincima musavih usta od čokolade. Isto tako nije tajna da se LEGO svako toliko odluči na tržište izbaciti svoju viziju nekog sveopće poznatog sportskog automobila koje je potrebno sastaviti iz hrpetine dijelova. Uostalom, već smo u sklopu ovog našeg malenog internetskog kutka posvećenog svijetu automobila objavili njih nekoliko, ali zapravo ih danas već ima oveći broj.
Mini Cooper (onaj prvi, tj. onaj dobar), Lotus Seven i Ford GT samo su neki od njih, a unutar svite tih tehnički-orijentiranih setova kockica svako toliko svrati neki Ferrari, Porsche ili Ford zvučnog naziva. Na internetu postoji opcija glasanja za idući projekt s Lego-potpisom, a tvrtka je otišla toliko daleko da fanovima i posjetiteljima stranice nudi i opciju stavljanja vlastitih ideja za koje potom glasaju drugi posjetitelji i stručni tim ljudi unutar tvrtke. Dakle, reklo bi se da su LEGO kockice već odavno iz domene dječjih igračaka zastranile u onu koja podrazumijeva auto-entuzijazam. A kao dokaz tome postoji i ovaj najnoviji set Techno-kockica koji sklapanjem prerasta u Porsche 911 GT3 RS.
Naravno da nema smisla navoditi detalje oko kutije u kojoj se nalaze svi dijelovi ovog rasklopljenog mini-Porschea, jer za to ionako postoje službene stranice na kojima se kutija može i naručiti. No u cijeloj je priči interesantna reklama za ovaj LEGO-projekt koja je snimana ni manje ni više, nego u Porscheovom muzeju.
Radnja reklame također nije pretjerano bitna, a i ono malo događanja ne bi trebalo kvariti. Uostalom, cijeli video-uradak traje tek nešto više od minute, pa vas neće puno koštati da ga pogledate. Recimo da je LEGO uspio složiti savršenu kombinaciju crtića „Toy Story“ i mokrog sna za Porsche-entuzijaste. Stoga je ova reklama jednostavno simpatična kombinacija oba svijeta i u moru današnjih video-trakavica stvarno ispada razbibrigom auto-tematike koju se definitivno isplati pogledati.
No naravno da u cijeloj priči postoji jedan „problem“. Radi se o detalju koji većina možda ne bi ni primijetila, ali eto…valjda prezasićenost današnjim politički i sociološki korektnim idiotarijama mozgu ne da odmarati, pa mi je taj „problem“ sam po sebi upao u oči. Da elaboriram… Koliko vas misli da LEGO igračke mogu same od sebe trčkarati po sobi? Ima li među vama cijenjenim čitateljima onih koji misle da LEGO-autići mogu samoinicijativno paliti gume po stolu, ili pak nekontrolirano jurcati po kući kada se noću svjetla pogase i nitko ne gleda? Ukoliko je odgovor „da“, savjetujem posjetu nekom od psihologa, ali i čestitam na maštovitosti bez granica, jer takvih ljudi ima malo. Stoga stvarno nije jasno čemu je bilo potrebno u sklopu ovog video-uratka staviti upozorenje koje kaže „Igračke se ne miču same od sebe u stvarnom životu“.
Možda bi netko na tu rečenicu samo odmahnuo rukom uz ono obavezno „meh“, te ovu rečenicu protumačio kao šalu. No ako ćemo realno, u moru sličnih obavijesti i upozorenja, svi mi znamo da to nije slučaj. Mislim, u današnje vrijeme na papirnatim šalicama od kave piše „pazi – vruće“. Na kutiji silikonskog ljepila piše „ne gutati“, a na mikrovalnim pećnicama stoji upozorenje „ne stavljati kućne ljubimce unutra“, jer je neka kokoš (u Americi, naravno) upalila mikrovalnu dok je njena mačka spavala u njoj. Dakle, ovo upozorenje je samo još jedna u nizu vježbi politički i sociološki korektnog idiotizma koji očito ne preza ni pred čime.
Naravno da mi ova gore navedena obavijest nije uspjela pokvariti reklamu, ali se unutar tih minutu i sitno svejedno uspio pojaviti upitnik iznad glave i natjerao me po milijunti puta da se zapitam koji se vrag događa s današnjim svijetom. Jer ako LEGO kockice predstavljaju zabavu za cijelu obitelj (a znamo da je tome tako), te ako znamo da na svijetu postoje tek ultra-malobrojni pripadnici čovječanstva kojima je realnost nešto apstraktno i vjeruju da igračke preko noći „briju“ po sobama, onda je stvarno nejasno čemu je potrebno nas normalne upozoravati na takvog što.
Konkretno objašnjenje nemam ni u bunilu, jer je cijela ideja oko ovakvih „obavijesti“ apsolutno apstraktna i nenormalna. No možda za sve skupa ipak postoji jednostavan razlog zašto se na ovakvoj nevinoj i zabavnoj reklami nalazi ovaj polu-pravni kretenizam. Je li moguće da je problem u ljudima? Hmmm…