Evo koji proizvođači automobila imaju najvjernije kupce!
Iako smo prošli tjedan otkrili da je Mercedes-Benz najvrjedniji automobilski brend na svijetu, to ne znači nužno i da ima vjerne kupce. Zapravo je skoro pa obratno!
Prema izvješću za 2018. godinu, koje je proveo Edmunds Trade-In, koji je pak proučio milijune prodajnih podataka vezane za prodaju vozila na američkom tržištu između 2007. i 2017. godine, kupci su i dalje najodaniji japanskim brendovima Toyoti, Subaruu i Hondi.
Na suprotnom kraju tablice (koji se odnosi na vodeće proizvođače automobila), našli su se brendovi poput Chryslera, Smarta i Dodgea, a svi navedeni su imali manje kupaca povratnika od Fiata i Mitsubishija koji također ne stoje baš najbolje u pogledu vjernosti kupaca. Tijekom proteklog desetljeća, neki su se brendovi pokazali kao veliki pobjednici, dok su neki bili veliki gubitnici. Subaru i Mazda su doživjeli značajan skok u zadržavanju kupaca. U gubitničkom kutu su se našli Chrysler i Dodge, čiji se broj vjernih kupaca gotovo duplo smanjio u proteklom desetljeću.

U luksuznom segmentu, kupci su najvjerniji Lexusu, Audiju i Land Roveru. Nakon njih slijede Mercedes, Porsche i BMW, dok su najmanje odani kupci bili Infinitiju, Jaguaru i Volvu.
Ljubav prema crossoverima se također pokazala bitnom stavkom, jer je Edmunds zabilježio da je “odanost” prema putničkim vozilima dosegla najniže grane u posljednjih osam godina, te su takva vozila činila tek 36 posto svih novih prodanih vozila prošle godine. To ujedno objašnjava zašto npr inače odlična Honda Accord nije toliko tražena “roba”.
Još jedno zanimljivo otkriće jest činjenica da su crossoveri i SUV vozila skinuli krunu s kamiona koji su dosad uvijek imali najvjernije kupce.
















