Citroën mari za vaše orgazme!
U maniri prave ljubavničke i romantične nacije, francuski Citroën je otišao korak dalje od ostalih automobila i pokazao da mari za Svjetski dan orgazma.
Ne znamo na što vas je uvodna riječ asocirala, nismo ni sigurni da želimo znati, ali stvar je posve jednostavna. Svima nam draga automobilska industrija koristi razne načine za promociju i približavanje kupcima. Sjetimo se samo patriotskog rekorderstva u vijorenju zastave. Možda vam nakon tako nečega ne bude zvučalo čudnovato da su mnogi primijetili kako je Citroën pažljivo čestitao Svjetski dan orgazma. Jako obzirno, dragi Citroëne.
Kada ste tužni i čemerni, kada želite lakše utonuti u bezbrižni san, kada ste napeti i pod stresom, kada osjećate razne bolove, kada želite ublažiti ljutnju i bijesno raspoloženje te kada želite brže istopiti kalorije – tada se obratite njemu. Orgazmu, ne Citroënu. Tako kaže znanost, ali ako vam u tim (ili posve bezrazložnim i nimalo teškim situacijama) pomaže Citroën, vi slobodno tako postupite. Vi znate što je najbolje za vas.
Osim što su se poslužili duhovitim (ali i obzirnim) tweetom da podsjete ljude na Svjetski dan orgazma, u Citroënu su to, naime, učinili koristeći svoj model Cactus koji se značajno trese u toj simboličnoj gif sličici aludirajući na nešto. Kako simpatično. Ne.
Saberimo se na trenutak. Možete li se prisjetiti ičega seksipilnijeg i orgazmičnijeg od Citroën Cactusa? Da budemo iskreni, čišćenje wc školjke, plaćanje poreza ili dobivanje opomene pred ovrhu nas više podsjećaju na orgazam od Citroën Cactusa. Da ne lažemo, prilažemo dokaze koji svjedoče o tome što mislimo o nesretnom modelu i na koju top listu čega smo ga svojevremeno smjestili. Mišljenja se s vremenom mijenjaju i stvari se uvijek nijansiraju te je rijetko što zapisano u kamenu, ali odgovorno tvrdimo da bi na toj listi ponovno bio stavljen osebujni Cactus.
Nekima je možda to drag model, a neke podsjeća na igračku na steroidima. U svakom slučaju je riječ o neobičnom modelu, u najmanju ruku, i to ne u onom najpozitivnijem smislu. Iako ga je proizvođač opisao kao „crossover optimističnog dizajna i odvažne osobnosti“ i iako taj opis nije nimalo netočan, pitanje je li odvažnost uvijek rješenje? Mi im se na toj odvažnosti svakako divimo, trebalo je hrabrosti za tu (između ostalog) bočnu zaštitu od manjih udaraca, ali cijeli automobil djeluje zbog toga (između ostalog) orgazmički nastrojeno poput elementarne nepogode.
No na stranu sad to bezobzirno ismijavanje sirotog Cactusa. Vjerujemo da automobil ima svoju publiku i za vožnju i za nečiste misli koje se odjednom stvore nakon viđanja njegove slike, a brandu treba priznati da je jedini automobilski proizvođač koji tweeta o orgazmima. I to je nešto. Čudnovato i polunepotrebno, ali je nešto.
Stoga, poučeni ovim primjerom od prije nekoliko dana kad je bio „orgazmični dan“, prionite poslu i priuštite si ono što Citroën tako suptilno sugerira. S partnericom, ljubavnicom ili samim sobom. Uostalom, zar je bitno? Nadamo se da pritom nećete pomisliti na Cactus i tako si pokvariti ugođaj.