Takuro je ili najluđi tuner na svijetu ili je vrlo blizu!
Japanska tuning scena jedna je od najviše šarolikih, bilo u doslovnom ili prenesenom značenju, stoga ne čudi previše da se upravo u toj zemlji nalazi jedan od kandidata za titulu najluđeg tunera na svijetu. Ime mu je Takuro i vrlo je posebna osoba.
Zavirite u njegovo dvorište koje se nalazi u mirnom seoskom kutku Japana okruženom mljekarskim farmama i polako ćete početi uviđati da ovaj čovjek živi za modificiranje automobila, i to ne u onom klasičnom smislu koji podrazumijeva provjerena rješenja i već pomalo dosadne ideje. „Dosadno” je riječ koja ne postoji u njegovom rječniku, a raznovrsna ergela automobila razbacanih po dvorištu kao dokaz tome instantno nas podsjeća koliko se automobilska scena i tuning kultura može razlikovati u drugačijim krajevima svijeta, osobito kada se fokusiramo na ljude koji nisu zadrti i opsjednuti samo svojim stilom ili svojim sportom. Takuro se primjerice bavi driftom, utrkivanjem i relijem i vjerojatno ne postoji disciplina koju jednom ne bi volio probati. A na sličan način opisao ga je i Alexi Smith s YouTube kanala noriyaro koji prati japansku automobilsku scenu – kao čovjeka koji će nauštrb racionalnosti učiniti nešto samo kako bi to probao!
Očekivano, dvorište njegove tuning radionice Caroline Racing koje je prekrcano automobilima prije svega će se dopasti ljubiteljima japanskih modela kojih ovdje ne nedostaje i koji su nama Europljanima poznati prvenstveno zahvaljujući internetu i Gran Turismo serijalu. Uz razne domicilne modele, a potom i poznate Evolutione, Supre, Silvije i MX-5-ice, slagane bilo za drift, bilo za style natjecanja, teško je ne uočiti žuti Ferrari F40 koji zapravo krije mehaničke temelje Pontiac Fiera, ali i golemi mlazni motor Allison J33 koji će Takuro ni manje ni više nego ugraditi u jedan od automobila. Ponovno, zato što želi probati voziti takav automobil. A da se ne šali ni najmanje osim njegovog ozbiljnog izraza lica govori i činjenica da je slične naizgled sulude automobilske eksperimente već realizirao.
Na primjer, kako zvuči S14 Silvia s 2JZ motorom, četiri turbopunjača pozamašnih dimenzija i malim mlaznim motorom na stražnjem krilu koji služi za generiranje potiska? Zvuči neuobičajeno, to sigurno, i to je točno ono u čemu Takuro briljira. Pokušat će složiti automobil kakav još nitko nije pokušao složiti, a ako se ispostavi da ne funkcionira, pokušat će ponovno. S takvim nesvakidašnjim konfiguracijama teško da će išta raditi isprve, no to samo znači povratak u radionicu i sate i sate šarafljenja. Posljednja se iteracija ovog Nissana tako nije pokazala osobito pouzdanom na stazi, pa je Takuro iz ispriku okupljenim entuzijastima (moraš voljeti Japance) obećao da će se vratiti s popravljenim automobilom.
Kakve sve zanimljive automobile krije njegovo dvorište i kako je izgledao dan na stazi s monstruoznom Silvijom pogledajte u priloženom videu.