Shelby slavi uz jubilaran Super Snake Mustang!
Stvarno je nezamisliva činjenica da u današnjem svijetu opterećenom elektrifikacijom i autonomijom klasa „muscle automobila” naprosto cvjeta. Tom konstatacijom čak smo donekle ublažili istinu ako uzmemo u obzir da je Dodge prije nekoliko dana poslao svijet u trans vrlo posebnim Challengerom koji svim restrikcijama bezobrazno pokazuje srednji prst i vrti sasvim suprotan film od ostatka industrije.
U tvrtki Shelby American također ne razmišljaju znatno drugačije, a razlog zbog kojeg su odlučili da je upravo sada pravi trenutak za predstaviti još luđu verziju Mustanga leži u kalendaru, koji otkriva da ove godine obilježavamo čak pedeset godina od originalnog Super Snakea, prototipnog Mustanga koji se svojedobno ogrebao za 650 KS snažan motor iz trkaćeg GT40 i koji je svojim sposobnostima nastalim kao posljedica tog braka zauvijek ostavio trag u svijetu mišićavih Amerikanaca. Bio je to ultimativni Mustang i stoga Shelbyjeva odluka da mu pet desetljeća nakon njegove prve pojave načini rođendansku čestitku u vidu nove limitirane serije Super Snakea ne čudi ni najmanje, jer tko bi propustio priliku da se pozove na jedan takav automobil iz prošlosti – automobil koji je na najbolji način utjelovio duh Carrolla Shelbyja i svih vrijednosti za koje se njegova tvrtka zalagala. Uz pomoć nove linije taj duh živi i dalje, a filozofiju iza ove serije možda ponajbolje opisuju riječi Garyja Pattersona, šefa Shelby Americana: „U svijetu prekrcanom sterilnim automobilima, predstavlja povratak u vrijeme u kojem su ljudi uživali u vožnji.”
Već na papiru ovaj moderan Super Snake obećava kupcima sto postotnu uživanciju, ako pod tim pojmom smatrate hvatanje u koštac s prilično izazovnim automobilom. Od vozača se, naime, očekuje da obuzda čak 670 KS koliko razvija njegov 5,0-litreni V8 motor uz prednabijanje, dok je uz opcijske kompresore tu snagu moguće podići na još manje normalnih 750 KS. Navodi se podatak da ovako podešen Mustang lovi stotku (odnosno 60 milja na sat) za 3 i pol sekunde i od mirujućeg položaja dostiže četvrt milje za 10,9 sekundi. To je više nego zadovoljavajuće, no Shelbyjevi stručnjaci nisu stopirali razvoj jednom kada su dostigli navedene brojke, već su posao odradili temeljito. Drugim riječima, u suradnji s Fordovim inženjerima iz Performance odjela unaprijedili su ovjes, instalirali jače kočnice i generalno pozabavili se velikim brojem izmjena koje ovakav Mustang polako, ali sigurno izbacuju iz klase „muscle automobila” i zasluženo svrstavaju među čistokrvne sportaše.
Shelby će ovu limitiranu seriju izraditi u pet stotina primjeraka, a svaki će osim spomenutih modifikacija skrivenih ispod lima karakterizirati i oni vanjski tragovi koji ukazuju na to da se radi o specijalnoj ediciji – novi poklopac motora, spojler, razdjelnik i stražnji difuzor uz jubilarne bedževe i crtu po sredini automobila samo su neke od novotarija. U skladu s očekivanjima interijer je također dobio posebno znakovlje uz drugačije pragove vrata, nove instrumente i pločicu sa serijskim brojem.