Ovo je Lamborghini Aventador SV koji je upravo pao „pod nož“…
…i pod laptop, odvijač, francuski ključ i pokoju litru boje…
Lamborghini Aventador je kao super-automobil mnogima upravo to – super. U Lamborghiniju su se nakon nekog vremena oko toga očito predomislili, pa je na tržište stigla verzija Super Veloce (odnosno SV), te je upravo taj Lamborghini postao najbržim automobilom koji je ikada izašao iz manufakture u Sant´Agati Bolognese.
Razvoj situacije vezan uz tu specijalnu i ultra-agresivnu verziju već ionako super-automobila donio je za početak rekordna vremena na Nordschleifeu i još nekim stazama, a dok su mediji oduševljeno pisali o ovom nenormalnom automobilu, u Lamborghiniju su sastavljali listu nekolicine povlaštenih kupaca i zadovoljno trljali ruke.
Samim time je Aventador LP-750 SV napisao još jedno poglavlje o već ionako fascinantnom automobilu i ispao jednim od najpoželjnijih strojeva na planeti.
No nekima ni to nije bilo dovoljno…
Naime, ako ste ikada čuli za tvrtku Novitec, onda ste zasigurno negdje između redaka saznali i da je dotična tvrtka prije nekog vremena otpočela s nekim novim odjelima.
Za početak tu je Novitec Rosso, koji se kao odjel unutar grupacije isključivo bavi preradama i doradama Ferrarijevih modela. Zatim je tu Spofec, čiji je nišan usmjeren prema ultimativnim pokretnim izričajima luksuza s potpisom tvrtke Rolls Royce, a priču zaokružuje odjel pod nazivom Torado, koji se iz dana u dan bavi unaprjeđenjem pojedinih modela marke Lamborghini.
Samim time zapravo nikoga ne bi trebalo čuditi da je Aventador SV dolijao iza vrata ove pomalo luckaste tvrtke, te da je upravo taj po mnogočemu poseban automobil ispao dobrom bazom za tuning i styling.
Iako je reklama za gotov projekt pomalo blesava, jer se žuti Aventador SV na njoj većinu vremena ne miče s mjesta, Novitec Torado uvjerava sve zainteresirane strane da se radi o posebnom automobilu koji je dobio još posebnosti.
U to ne treba sumnjati, jer Novitec već dugi niz godina itekako dobro zna što radi, te je u stanju svojim preradama fascinirati i oduševljavati čak i najzahtjevnije klijente. No možda bi im ipak bilo bolje da razmisle dvaput oko ovakvih reklama, jer kadrirati nepokretan super-automobil poput ovog ispada kao da nezainteresirano ležite kraj Pamele Anderson i brojite ovce u polu-snu.
Uglavnom, reklama nema nikakvog smisla i totalno je blesava, pa oko nje ne bih više trošio riječi, dok s druge strane o automobilu portretiranom tijekom tih nešto više od minute i pol itekako ima što za ponuditi već tijekom inicijalnog opisa.
Dakle, Lamborghini Aventador SV u svom se tvorničkom izdanju može pohvaliti s ogromnim V12-motorom najnovije generacije, te s brojkama koje izuzev broja cilindara i zapremine od 6,5 litara navode i 740 konja. Sve je to u pravilu i najluđima među nama sasvim dovoljno za nenormalna ubrzanja i međuubrzanja, te za maksimalnu brzinu koja iznosi Warp 17 i kakve se nitko ne bi ni približno mogao posramiti.
Samim time je (bilo) teško zamisliti da je ovaj već tvornički dorađeni model itko na ovom svijetu unaprijediti i poboljšati. No u Novitecu očito ne misle tako, pa je s potpisom odjela Torado ovaj Aventador SV dobio neke nove vrijednosti i brojke.
Motor je i dalje identičan onome u originalu. Dakle dvanaest cilindara je i dalje tu – kao i zapremina od 6,5 litara. No snaga je kroz poigravanjem s elektronikom i pokojim mehaničkim dijelom sa 740 konja narasla na njih čak 786 – baš kao i okretni moment koji se u smislu ovog automobila ističe kroz brojku od 737 Nm.
Taj bi sufiks konja i „njutnmetara“ bio sasvim dovoljan čak i kupcima ovog automobila koji izuzev vozačke dozvole i osobne iskaznice imaju i „žutu“ knjižicu, ali ovaj Aventador SV nije samo otišao na tretmane koji podrazumijevaju steroide, već je provedena i kura dijete s kojom je s automobila skinuto još 22 kilograma.
Prema navodima iz Noviteca, sva je ta kilaža pala zbog utilizacije olakšanog i unaprijeđenog ispušnog sustava, te nekolicine dijelova koji su napravljeni (ili bolje rečeno prepravljeni) od karbonskih vlakana i ostalih svemirskih materijala. No da je riječ i o jednom kilogramu, opet bi bilo fascinantno vidjeti da se netko sjetio skinuti ga s automobila, a da pri tom taj netko nije na Lamborghinijevoj platnoj listi.
Uglavnom, Novitec Torado je s ovim automobilom svijetu pokazao da je tuning jedno veliko polje igranja, te da u tvornici možda znaju najbolje, ali se često ne usude to javno pokazati.
Što se pak eksterijera i interijera tiče, već fotografije zorno pokazuju nekolicinu detalja koji su također prošli kuru uljepšavanja, olakšavanja i dodatnih optimizacija. Stoga ne bih pretjerano puno nabrajao dotične detalje, već je dovoljno spomenuti kako su svi izrađeni od karbonskih vlakana. Također su svi testirani u zračnom tunelu, kako bi se dodatno optimizirala aerodinamička svojstva, te su svi maksimalno olakšani, kako bi na cesti i na stazi ovaj Aventador SV bio još usmjereniji i uvjerljiviji od originala.
Dezen kotača sveden je na želje kupaca, tako da ovi na fotografijama marke Vossen nisu jedina opcija za ovaj Aventador SV. No da kojim slučajem dobijem mega-ultra-jackpot na nekoj lutriji, vrlo je velika vjerojatnost da bi upravo ovi na mojem primjerku ovog automobila zasjali u punom sjaju.
Interijer je u popis opreme i detalja dobio mali milijun stavki i zapravo je sasvim dovoljno reći kako sve podrazumijevaju lakoću, otpornost i ekskluzivnost – baš kako to i treba biti.
Uglavnom, kada se sve zajedno zbroji, oduzme, pomnoži s korijenom iz 27, te podijeli s četiri, Novitec Torado je s ovim Aventadorom SV još jednom pokazao koliko zna što radi i koliko je u stanju fascinirati čak i kada za fascinaciju naizgled nema mjesta.
Ovaj je Aventador SV jedino moguće opisati kao monstruoznu kreaciju koja izgleda upravo onoliko dobro koliko i ide. Sve ostalo prikazuju fotografije, te moram priznati da mi je žao što se u tom dijelu i reklama nije pokazala informativnom i zanimljivom za gledanje.
No baš da i jest, vjerujem da sve zajedno ne bi opisivalo niti pola onoga što ovakav automobil može ponuditi u stvarnosti – onoj koja je nažalost rezervirana samo za odabrane.