Ovako to izgleda kada Nijemci napumpaju američke „mišiće“
Dodge Viper trenutno se nalazi u nezavidnom položaju budući da ga dijele tek dvije godine od eutanazije. Zbog financijske neisplativosti Dodge nema namjeru nastaviti proizvodnju legendarnog američkog „muscle“ automobila.
Kada bi i bilo moguće na današnjim glazbenim pozornicama gledati i slušati Led Zeppelin, Queen ili Beatlese, oni bi se u svijetu u kojem živimo vjerojatno činili kao uljezi koliko god mi željeli da je drugačije. Odlučuje većina, a većini Miley Cyrus ili Drake nažalost predstavljaju vrhunac muzičkog izričaja i takvi bi se pitali zašto bi itko platio ulaznicu za performans brkatog tipa u potkošulji. U svijetu automobila pak većina je izglasala SUV-olika vozila, dok klasičan sportski, “brkati” automobil izrađen po načelima stare škole pripada povijesnim knjigama. U skladu s tim, čini se da ni za Dodge Viper više nema mjesta u modernom svijetu.
Kao trn u oku dežurnim čuvarima okoliša već godinama stoji surovi Viper koji do današnjeg dana nije promijenio svoju osnovnu filozofiju, odnosno recepturu koju sačinjava veliki atmosferski motor, ručni mjenjač i stražnji pogon, a zadržao je i prepoznatljivi oblik i stilske elemente. Prema najnovijim navodima 2017. godine će s proizvodne trake sići posljednji primjerak, a tvrtka nas ostavlja bez ikakve nade da će nekada postojati novi model. No dobro, nama to ionako ne znači puno budući da američki sportski automobili u našim krajevima nikada nisu bili velika stvar, no unatoč tome lijepo je živjeti u svijetu u kojem postoji Dodge Viper.
A lijepo je znati i da se njemačka tuning kuća GeigerCars dočepala jednog primjerka i uredila ga na sebi svojstven način, vođena iskustvom dobivenim modificiranjem Mustanga, Camara i Corvettea. Snaga masivnog 8,4-litrenog aluminijskog V10 motora podignuta je sa serijskih 640 KS na 710 KS, dok je maksimalan okretni moment porastao s 814 Nm na 861 Nm. To je djelomično postignuto putem elektroničke nadzorne jedinice, a djelomično novim ispušnim sustavom, sportskim katalizatorima i još ponekim dijelovima. Blage promjene zahvatile su i eksterijer automobila koji sada krase prednji i stražnji spojleri od ugljičnog kompozita i novi donji dio stražnjeg branika s difuzorom. Viper je dobio i podesive opruge s kojima je spušten 30 mm. Ubrzanje do stotke sada traje 2,9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 341 km/h.