Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • EV-Zona
  • Oglasnik
Piše Davor Kindy 03.07.2018

Nissan i Italdesign predstavljaju ograničenu seriju prototipa modela GT-R

Nissan i Italdesign u svojoj su prvoj suradnji izradili novi prototip – Nissan GT-R50 by Italdesign.

Nissan GT-R50 by Italdesign
Nissan GT-R50 by Italdesign
foto: Carsifu

Temeljen na serijskoj inačici modela Nissan GT-R NISMO za 2018. godinu, taj jedinstveni automobil kojim će se obilježiti 50. obljetnica modela GT-R i dizajnerske kuće Italdesign svoju će premijeru imati sljedeći mjesec u Europi.

“Koliko često imate priliku zapitati se ‚Zašto ne bismo kreirali GT-R bez ograničenja’ i zatim ga zaista i napraviti?” rekao je Alfonso Albaisa, potpredsjednik Nissanova globalnog odjela za dizajn. “Prava je rijetkost da se u isto vrijeme obilježavaju dva tako značajna trenutka: 50 godina Italdesignova utjecaja na automobilsku industriju i 50 godina Nissanova stvaranja uzbuđenja modelom GT-R. Stoga su, da bi se obilježila zajednička obljetnica inovacija u konstrukciji, Nissan i Italdesign osmislili ovaj jedinstveni GT-R.”

Italdesign je razvio, konstruirao i proizveo automobil. Jedinstven, oštar dizajn karoserije i unutrašnjosti automobila osmislili su Nissan Design Europe u Londonu i Nissan Design America. Prednji kraj Nissana GT-R50 by Italdesign krasi jedinstveni unutarnji element zlatne boje razvučen gotovo cijelom širinom automobila. Na poklopcu motora nalazi se naglašena izbočina, a tanka LED svjetla protežu se od vrha prednjeg blatobrana do spojlera iznad bočnih prednjih usisnika.

Bočnom stranom dominira prepoznatljiva linija krova snižena za 54 milimetra dodatno udubljena u sredini, a povišeni vanjski dijelovi profilu krova daju mišičav izgled. Prepoznatljivi odvodi zraka iza prednjih kotača dodatno su istaknuti zlatnom bojom koja spaja donji dio vrata s ramenom linijom. Stražnji kraj naglašava široki trag kotača napetim, mišičavim izbočenjima blatobrana. Ramena linija sužava se oko donjeg dijela stražnjeg prozora i približava sredini poklopca prtljažnika. Linija stražnjeg prozora spušta se dalje i niže nego na serijskom automobilu čime mu daje dramatičan izgled. Zahvaljujući dodatnim zlatnim umetcima izgleda kao odvojeni modularni element stražnjeg kraja. Okrugla dvostruka stražnja svjetla modela GT-R osmišljena su kao odvojeni “lebdeći” elementi s tankim svjetlosnim prstenima, šuplji u sredini, postavljeni tako da se spoje s vanjskim potpornjem i središnjim dijelom prtljažnika. Veliko podesivo stražnje krilo postavljeno na dva nosača zaokružuje ukupan izgled automobila. Jedinstveni naplatci – 21 x 10 inča sprijeda i 21 x 10,5 inča straga – ističu atletske linije automobila. Karoserija je Liquid Kinetic sive boje s jedinstvenim Energetic Sigma zlatnim umetcima posebno osmišljenima za ovaj slavljenički model. Unutrašnjost Nissana GT-R50 by Italdesign odražava njegov moderan karakter i pedigre vrhunskih performansi. Središnju konzolu, instrumentnu ploču i obloge vrata krase ugljična vlakna različitih uzoraka, a sjedala su presvučena crnom alkantarom i vrhunskom talijanskom kožom crne boje. Zlatni umetci instrumentne ploče, vrata i gumbi nadahnuti futurističkim sportskim automobilima oponašaju vanjske elemente. Središnji dio posebno izrađenog upravljača i njegovi krakovi izrađeni su od ugljičnih vlakana, dok je ravni donji dio presvučen alkantarom.

Nissan GT-R50 by Italdesign
Nissan GT-R50 by Italdesign
foto: Carsifu

Ispod novih linija karoserije krije se dokaz da Nissan GT-R50 by Italdesign misli ozbiljno. Na temelju Nissanova iskustva u utrkama serije GT3, NISMO je ojačao ručno sastavljeni 3,8-litreni V6 motor VR38DETT na 720 KS i 780 Nm okretnog momenta. Izmjene na motoru uključuju optimizirane visokoprotočne turbopunjače velikog promjera napravljene prema specifikacijama natjecanja serije GT3 i veće međuhladnjake; iznimno izdržljivu radilicu, klipove, ojnice i ležajeve; visokoprotočne mlaznice klipova; nove profile bregaste osovine; protočnije brizgaljke goriva te optimizirane sustave paljenja, usisa i ispuha. Ojačani šesterostupanjski sekvencijalni mjenjač s dvostrukom spojkom smješten na stražnjoj osovini te čvršći diferencijali i pogonska vratila isporučuju snagu kotačima.

.
.
foto: Automania

Prilagođen je i ovjes, opremljen kontinuirano prilagodljivim sustavom amortizacije BILSTEIN DampTronic® I. Brembove šesteroklipne prednje kočnice i četveroklipne stražnje kočnice za kočenje upotrebljavaju upečatljiva jarkocrvena kliješta. Gume Michelin Pilot Super Sport dimenzija 255/35 R21 sprijeda i 285/30 R21 straga omogućuju prianjanje potrebno za ukrotiti snagu motora. “Iako ne predstavlja novu generaciju modela GT-R, ovaj model uzbudljiva je proslava dviju obljetnica koja na provokativan i kreativan način spaja jednu od Nissanovih najboljih konstrukcija i japanski dizajn s talijanskom vještinom ručne proizvodnje automobila,” rekao je Albaisa.

Nissan GT-R50 by Italdesign
Nissan GT-R50 by Italdesign
foto: Carsifu

Podijeli s frendovima!

Davor Kindy
Kao mali na zadnjem sjedalu Fiće obišao Europu. U novinarskim automobilskim vodama od 1989., prošao sve medije, od dnevnih novina, magazina, revija i televizije, a sada već dugi niz godina kao glavni urednik vozi po internetu na Automania.hr.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

Porsche predstavlja prvi potpuno električni Macan GTS – A znamo i cijenu.

Piše: Niko Poznat

TOP 10 automobila koje je internet uništio memovima

Piše: Niko Poznat

10 auto brendova za koje današnji klinci nisu ni čuli

Piše: Ivan IGloo Gluhak

TOP 10: glupavi detalji s današnjih automobila

Piše: Niko Poznat

Dan bez automobila: Zagreb nudi besplatan javni prijevoz

Piše: Niko Poznat

XPENG službeno stigao u Hrvatsku: Kineski pionir električnih vozila lansirao tri modela i otvorio novi salon u Zagrebu


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana