MTM pretvorio Audi S8 u jednu od najsnažnijih limuzina na svijetu
Ekipa iz Ingolstadta svoju je centimetrima najvelikodušniju limuzinu, kao i njezinu sportskim duhom prožetu verziju namijenila prvenstveno ljudima koji vole uživati u apsolutnom komforu, performansama i luksuzu, pritom ne želeći lijepiti na sebe oči prolaznika i drugih sudionika u prometu.
Međutim, njemački tuning specijalci iz MTM-a odlučili su baciti u vodu cijelu Audijevu priču o prikrivanju i suptilnosti, omotati jedan Audi S8 u apstraktnu foliju koju sačinjavaju površine obojene u boje Audijeve Motorsport divizije i nalijepiti mu na bok veliku oznaku Talladega R, što kao službeni dodatak imenu najavljuje modificiranu prirodu ovog automobila, a potekao je od imena trkaće staze Talladega Superspeedway, koja se smjestila u Alabami i mjesto je održavanja Nascar utrka, između ostaloga.
Zašto uvlačiti imena trkaćih staza u svijet poslovnih limuzina? Da, ovo je daleko od track-day igračke, ali bar su brojke na njezinoj strani. Kako bi ne baš lagan automobil sustigao stotku potrebno je brojati do 3,1, lov na 200 km/h trajat će manje od deset sekundi, a dok vi nabrojite do 29 Audi S8 Talladega R jurit će 300 km/h na putu do maksimalnih 350 km/h, vjerujemo u nimalo dramatičnom stilu. Kako bi kazaljku uspješno i brzo vratio na početak vozaču na raspolaganju stoje ugljično-keramičke kočnice.
Kada bi ga skinuli iz nove uniforme, shvatili bi da promjene na vanjštini u odnosu na standardan Audi S8 nisu brojne, niti drastične. Tu je tek nekoliko detalja iz košarice suptilnih aero dodataka ojačanih ugljičnim vlaknima i 22-inčni naplatci od lake legure.
Quattro pogon i 8-stupanjski automatski mjenjač uposleni su kako bi asfalt upoznali s 4,0-litrenim V8 motorom s dva turbopunjača, odnosno s njegovih 802 „konja“ koje razvija pri 6000 o/min i maksimalnim okretnim momentom od 945 Nm dostupnim u rasponu od 2250 o/min do 5500 o/min. Ako je suditi po MTM-ovoj Talladegi iz prošle godine, koja je osim za slovo R bila uskraćena za nekih 40-ak KS, do ovih su brojki majstori došli pomoću većih turbopunjača, modificiranog ispušnog sustava, boljeg rashladnog sustava i remapom elektroničke kontrolne jedinice.