Mercedes-Benz E 63 AMG i C 63 AMG dobili značajno povećanje snage!
Stavite Mercedes-Benz i karavan u istu rečenicu i ne možemo si pomoći da nam klepet dizelskog motora smještenog u W123 ili W124 liniju ne prođe prvo kroz glavu. No, moderan Mercedesov karavan nema nikakve veze s tom slikom, osobito kada govorimo o AMG-ovim primjercima koje su dodatno preradile neke od poznatih tunerskih kuća.
Prvi primjerak dolazi iz Renntecha, koji se odlučio pozdraviti s aktualnom generacijom E-klase prije no što na tržište stigne potpuno nova, podarivši karavanskoj inačici čak 850 KS i 1288 Nm okretnog momenta. To je prilično drastično povećanje u odnosu na 577 KS i 800 Nm serijski izvučenih iz 5,5-litrenog V8 motora s dva turbopunjača. Je li brz? Blesavo pitanje. Odavno smo prestali biti fascinirani brojkama kojima raspolažu ove utvrde snage i kojima mogu parirati usredotočenim supersportašima, pritom prevozeći veliku obitelj zajedno s pripadajućom prtljagom. Vanjski kompozitni dodaci poput spojlera i difuzora ojačani su ugljičnim vlaknima i tek su najava ključnih modifikacija koje se nalaze ispod lima, a to su dorađeni turbopunjači, hladnjak stlačenog zraka, novi softver i kompletno obnovljeni ispušni sustav.
Njemački Posaidon s druge je strane odradio slične promjene na broj manjem C 63 AMG-u. Novi turbopunjači, sustav za hlađenje zraka i izmijenjeni ispušni sustav rezultirao je povećanjem snage 4,0-litrenog V8 biturbo motora na 700 KS i 890 Nm (standardna S verzija raspolaže s 510 KS i 700 Nm), što u praksi znači 0,8 sekundi kraće ubrzanje do stotke (3,4 sekunde) i maksimalnu brzinu koja znatno premašuje serijski ograničenih 250 km/h i iznosi 343 km/h. Kupac kao opciju može odabrati optimiranje SPEEDSHIFT MCT 7-stupanjskog prijenosnog sustava kao i ugradnju dorađenog stražnjeg diferencijala.