Loder1899 pripremio Ford Focus na tragu novog RS-a
350 KS, pogon na sve kotače, ručni mjenjač i golemo Fordovo iskustvo u stvaranju fenomenalnih reli automobila, to su sve razlozi zbog kojih je automobilski svijet itekako dobro dočekao jedan od najbržih Fordova ikada, kao i vrućih kompakata općenito – novi Focus RS.
Za one kojima je to ipak preveliki zalogaj, uvijek postoji stepenica niže u obliku Focusa ST, koji bi trebao zadovoljiti apetite prosječnog vozača koji ponekad poželi voziti „nadahnuto“. Njemačka tuning kuća Loder1899, prvenstveno zadužena za unapređivanje Fordovih automobila, no ništa manje stručna u izradi modifikacija za Aston Martin, Jaguar i Land Rover, nije se zadovoljila serijskom verzijom pa se stoga dočepala jednog primjerka i izvukla još ponešto iz njega.
2,0-litreni 4-cilindrični motor koji razvija sasvim pristojnih 250 KS dobio je nove turbopunjače, veći hladnjak stlačenog zraka, poboljšani usisni sustav i novi softver. Zahvaljujući tim promjenama snaga se opasno približila Focusu RS i sada iznosi 340 KS, no nažalost nije poznato u kojoj je to mjeri utjecalo na performanse automobila. Poznata je cijena paketa, za koji kupac mora izdvojiti 5379 eura.
Što se tiče vanjskih izmjena, za 910 eura Loder1899 ugradit će agresivniji body-kit koji uključuje prednji i stražnji branik, te bočne pragove. Ostale opcije uključuju Bilsteinov sportski ovjes za 1264 eura, Drexlerovu blokadu diferencijala za 2630 eura i sportski ispušni sustav od nehrđajućeg čelika za 1950 eura.