Dobro promišljen tuning projekt na bazi Nissana 240SX
Kada je Mark Real kupio Nissan 240SX generacije S13 odlučio je da će ga ostaviti na tvorničkim postavkama. Da… toliko o tome.
Glavni razlog zbog kojeg ovi automobili vrlo rijetko ostaju u svom serijskom izdanju i zbog kojeg su fantastični temelji nebrojenim tuning projektima leži u činjenici da postoji dvolitreni SR20DET motor (uvršten na listu legendarnih 4-cilindričnih motora), koji se bez problema može upariti s desetak Nissanovih šasija i koji ima golemi potencijal za dorađivanje. Upravo je taj motor vrlo popularan odabir vlasnika 240SX koji imaju zahtjeve za više snage budući da tvornički dolazi s turbopunjačem. Mark je jedan od njih i iz svog je primjerka iz 1992. godine izvukao 463 KS s kojima je motor uposlio stražnje kotače ovog automobila.
Mark dolazi iz krugova Hondaša u kojima je također uživao u mogućnostima lake transplantacije dijelova s tvorničkih modela orijentiranih performansama i ne boji se priznati da je još u to vrijeme gajio simpatije prema 240SX. Kada se ukazala prilika za kupnjom jednog primjerka, nije dvojio ni sekunde i upravo zbog toga što se radilo o djelomično nepromišljenoj kupnji, o svakoj je sljedećoj modifikaciji razmislio dva puta. Na kraju se odlučio za provjerene komponente – Tomei bregasta vratila, Garrett GT3071R turbo i Full-Race twin-scroll ispušnu granu.
Ostale ugrađene modifikacije uključuju KAAZ diferencijal s ograničenim proklizavanjem, B&M mjenjač kratkog hoda, TEIN Super Drift podesive opruge, kočnice s Nissana 300 ZX i Brembo diskove, ali i izmjene vanjštine kao što su M-Sports poklopac motora, replika GT-1 prednjeg branika te svjetla i stražnji spojler sa 180SX-a za japansko tržište. Prema svemu što vidimo, ovdje je riječ o jednom tuning projektu odrađenom s hvalevrijednom dozom ukusa bez ulaženja u ekstremne vode u kojima “riceri” nerijetko utope ovakve japanske sportske automobile.