Najčitaniji auto portal u hrvatskoj - 300.000 čitatelja mjesečno

POWERED BY 1KLIK.HR

Brabus u Ženevi sa svojom moćnom doradom

Brabus baziran na Mercedes-AMG C 63 S kabrioletu je prikazan još prošle godine, ali su u Brabusu odlučili još malo vizualno dotjerati perjanicu svoje ponude.

samouvjereno crnilo s tek pokojim crvenkastim i plavim detaljem

Skidanje vela s Brabusovog topless monstruma ustvari će lijepo najaviti toplija vremena koja nam slijede. Pa ako ste za vjetar u kosi, goli u sedlu i slične pustolovine s moćnim kabrioletom, ovaj će vas sigurno namamiti. A potrebno je imati i nekih novaca, no nećemo sad o crnjacima. Skoncentrirajmo se na ovo mat djelo.

Ženeva je događaj i pol. Na toliko kvadrata prostora i s toliko posjetitelja i izlagača ove godine, teško se ustvari istaknuti u svom tom blještavilu. Svi odokativno izgledaju odlično. Brabus je za tu priliku odlučio još malo doraditi svoju golišavu jurilicu. Puni naziv, kao što je istaknuto i na njemu je Brabus 650 Cabrio. Jednostavna brojka, ali zapravo samo naizgled. Svašta, zapravo, sa sobom nosi. Izrazi li se to u brojčanom obliku onda to izgleda nekako ovako: 650 KS (nije baš iznenađenje), zatim 820 Nm, maksimalno 320 km/h i 3,7 potrebnih (i skromnih) sekundi koje treba utrošiti do stotke.

Osnovom modela Mercedes C 63 S Cabriolet je nastao ovaj primjerak, jer su njemački tuneri postali pohlepni za još većim potenciranjem V8 motora koji ionako nikad nije bio mačji kašalj. Realizirano je to kroz paket naziva Brabus PowerXtra B40S – 650. Izmjenama se na kraju rezultat povećao snagom za 140 KS. A i izvornih 700 NM je povećano na njih 820.

Ovaj Brabus kabriolet ne izgleda samo lijepo i samouvjereno, nego se i tako dobro otprilike snalazi i na cesti, a za to ima nove lagane felge naziva Brabus Monoblock R Platinum Edition. Svakako, tuneri iz Bottropa su pripremili i dobar aerodinamički paket. Također ima i dosta karbonskih „detalja“ koji su i sami po sebi vidljivi, a po želji kupca mogu biti i obojeni drukčije. Unutrašnjost se ističe crnom kožnim presvlakama s azurnim završecima za ukrasni dojam.

Brabus je također službeno dao do znanja kako je prosječna potrošnja 9,3 l/100 km, a CO2 emisija 218 g/km. Što se tiče tunerskih zahvata i ugrađenih komponenti ovi tuneri izdaju garanciju (Brabus Tuning Warranty), a ista vrijedi 3 godine ili 100 tisuća prijeđenih kilometara. Pogledajmo ga ispod malo bolje, pregled je kratak, a svakako bolji nego na slikama: