Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Mislav Trusić 13.04.2017

Unikatni Zenvo TS1 GT s 1163 konja!

Dojmovi iz Ženeve još nisu popustili, pogotovo kad se spomene Zenvo i njegov novi TS1 GT. Opisuju ga kao najzanimljivijim grand tourer-om ikad!

Vrlo, vrlo upečatljiva boja.
Vrlo, vrlo upečatljiva boja.
foto: Zenvo Automotive

Danski proizvođač Zenvo najavio se svijetu modelom ST1 2009. godine. Proizvedeno ih je samo 15 komada, a uz ovaj model se često povezivala i boljka zapaljenja. Ove godine su u Ženevi predstavili unikatni TS1 GT koji na sebi ima vrlo specifičnu Fjord plavu boju s bakreno/brončanim trakama, a obilježava 10. godišnjicu prisustva Zenva na sajmu automobila u Ženevi.

Model sa središnje postavljenim motorom u potpunosti iskorištava prednosti karoserije od ugljičnih vlakana, lagani čelično-aluminijski monokok te karbon keramičke ventilirane diskove kako bi se postigla masa od 1580 kilograma.

Danski dizajn, ali karoserija od karbona se radi u Njemačkoj.
Danski dizajn, ali karoserija od karbona se radi u Njemačkoj.
foto: Zenvo Automotive

Uskoro bi vas 1163 KS mogle asocirati na Dansku jer upravo toliku snagu proizvodi ovaj automobil. Moćni 5,8-litreni V8 motor s dva kompresora zaslužan je da TS1 GT eruptira na 7 700 okretaja u minuti te postigne maksimalni okretni moment od čak 1 100 Nm. Prolazi vas jeza? Zamislite tek riku motora dok leti do maksimalnih 375 km/h, a do stotke stigne za samo 2,8 sekundi. Koliko tek postigne bez limitatora brzine?

Svu snagu preusmjerava na 20″ stražnje kotače preko 7-stupanjskog mjenjača s Torsen ograničenim slip diferencijalom. Novorazvijeni mjenjač pruža ultrabrzo mijenjanje brzina pa se komotno možete osjećati da ste u Formula 1 automobilu.

Brzine se mijenjanju u 40 milisekundi!
Brzine se mijenjaju u 40 milisekundi!
foto: Zenvo Automotive

Još nema fotografija unutrašnjosti, ali Zenvo tvrdi da kabina ima ne-asimetrični dizajn te koristi kombinaciju kože i ugljičnih vlakana. Što danas uopće prolazi bez ugljičnih vlakana… Instrumente okružuju prekidači izrađeni od bakra i rodija te koštaju otprilike isto kao potpuno novi Porsche 911R (otprilike oko 1 266 913 kn). Potrebno je otprilike 8,000 radnih sati za dovršenje interijera, a svaki dio mora biti po mjeri ovog modela.

Cijena mu se procjenjuje na oko 8 500 600 kn. Što reći, ako samo unutrašnjost košta preko milijun kuna.

Snovi ostaju snovi...
Snovi ostaju snovi…
foto: Zenvo Automotive

Podijeli s frendovima!

Mislav Trusić
U vožnji i automobilima pronalazi neiscrpan izvor inspiracije i užitka. Određene automobile smatra umjetničkim djelima. Od malih nogu se pronalazi u svijetu oktana.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Luda vožnja u Teksasu: Auto vukao drugo vozilo unatrag – s vozačem unutra!

Piše: Niko Poznat

Predstavljen inovativni sustav za sigurnost gledatelja na automobilističkim natjecanjima

Piše: Niko Poznat

Yugo se vraća: Retro hit iz 80-ih ponovno na cestama

Piše: Niko Poznat

Oakland True Blue Six slavi svoj 100. rođendan u Otočcu

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Porsche 911 GT3 s ručnim mjenjačem ovladao Nürburgringom: 6:56.294 minute!

Piše: Niko Poznat

Hrvatski kupci trebali bi biti oprezniji s rabljenim automobilima uvezenim iz Slovenije, Poljske i Italije


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana