Fabia s ruksakom: Škoda konačno predstavila limuzinu Slavia
U Europi je pred tri godine Škoda model Rapid zamijenila Scalom, no na tržištima poput Rusije, Kine i Indije, gdje limuzine B-segmenta čine značajan dio tržišta, ime Rapid u jednakoj ili sličnoj karoseriji se nastavilo. Sad je došao red na novi i moderniji automobil, koji vozi na MQB-A0-IN platformi.
Za sada samo za Indiju, Škoda Slavia je drugi automobil namjenski razvijen u toj zemlji, u kojoj će se i proizvoditi. Inače, Slavia se zvao prvi bicikl koji su lansirali Škodini osnivači Václav Laurin i Václav Klement. Nova prostrana limuzina izgleda manje-više kao Fabia s elegantno dodanim prtljažnikom, što u ovom segmentu nije baš lako za izvesti.
Sjetimo se Thalije. Novitet je postavljena na prilagođenu platformu MQB-A0-IN: dug 4.541 mm, širok 1.752 mm i visok 1.487 mm, s izdašnim međuosovinskim razmakom koji se proteže na 2.651 mm.
Kao što je bilo za naslutiti na teaseru koji je prije nekoliko dana objavila češka marka, fotografije potvrđuju: kabina je u velikoj mjeri preuzeta od Fabie, što je veliko poboljšanje u odnosu na stari Rapid i model stavlja ukorak s vremenom. S LED svjetlima sprijeda i straga, digitalnom instrumentnom pločom i 10-inčnim dodirnim zaslonom multimedije, zadovoljava standarde za automobile koji će se naći u prodaji 2022.
Ima čak i ambijentalno osvjetljenje, kožom presvučena ventilirana prednja sjedala, kao i poslovično visoku razinu praktičnosti, poput prtljažnika od 521 litre koji se može proširiti na 1050 litara iako nema pet nego četiri vrata.
Paketi opreme nose uobičajene nazive; Active, Ambition i Style, dok je i pogon također usklađen s vremenom. Tako ispod haube nema dizela, dok ponudu motora čine samo benzinski agregati 1.0 TSI i 1.5 TSI. Manji stroj s tri cilindra razvija 85 kW/115 KS i 175 Nm, što prenosi na prednju osovinu putem 6-stupanjskog ručnog ili opcijskog 6-stupanjskog automatika.
Četverocilindrični agregat ima i sustav gašenja cilindara kad nije potrebna snaga, i daje 110 kW/150 KS i 250 Nm momenta. I ovdje je ručni mjenjač šesterostupanjski, ali je automatski ovdje 7-stupanjski DSG. Slavia će se proizvoditi u Puneu s do 95 posto komponenti dobivenih od lokalnih dobavljača.