Gotovo pola milijuna vozila FCA grupacije je ranjivo na hakerske napade
Sačuvaj nas Bože cyber-rata i Fiata. I Chryslera.
Automobilska industrija se najbrže mijenja nakon industrije konzumerske elektronike, a to je najvidljivije upravo po sinergiji ovih industrija. Međutim nova tehnologija donosi nove probleme: mnogo novih automobila spojeno je na Internet, a kao što znamo sve što je spojeno na mrežu svih mreža je podložno hakiranju. Ovo je nedavno dokazao i hakerski dvojac Charlie Miller i Chris Valasek koji su uspjeli hakirati Jeep Cherokee kojeg je vozio novinar Wireda Andy Greenberg. Dok se Greenberg vozio po obilaznici u St. Louisu hakeri su svojom tehničkom magijom uspjeli su „upasti“ u vozilo, te mu onesposobiti gas.

Miller, Valasek i Greenberg imali su sličan eksperiment i prije nekoliko godina, ali je hakerski dvojac hakirao automobil sa zadnjeg sjedišta automobila, ali ovaj put to su uspjeli učiniti iz udobnih fotelja u vlastitom domu i to tako da su se spojili na Uconnect sustav. Kada su uspjeli „ući“, jednostavno su „prekucali“ firmware sustava što im je omogućilo da šalju naredbe mehaničkim komponentama automobila preko internog računala. Miller i Valasek procjenjuju da je čak oko 471 tisuća automobila FCA grupacije podložno ovakvoj vrsti hakiranja. Kao šlag na tortu, osim preuzimanja komandi uspjeli su i pratiti vozilo preko Sprint mobilne mreže koju Uconnect koristi za spajanje za Internet.
U FCA su, blago rečeno, revoltirani ovim upadom, ali su izdali zakrpu koja pokriva ovu sigurnosnu rupu. Međutim, zakrpa se mora ručno skinuti i instalirati što bi mogao predstavljati problem vozačima koji nisu vični tehnologiji. Hakerski dvojac je najavio otkrivanje još informacija na Black Hat sigurnosnoj konferenciji u Las Vegasu.