Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Home
  • Vijesti
  • Tuning
  • Retro
  • Najčitanije
  • Oglasnik
Piše Ivan IGloo Gluhak 26.05.2017

Novi BMW serije 8 upravo je „procurio“

Poput Severininog švedskog ratnog spektakla s elementima dokumentarca o životu na moru, BMW-u je upravo u javnost „procurio“ nastavak sage o legendarnoj i nikad prežaljenoj „osmici“.
Pa evo što se do sada zna iz svog tog curenja…

Ovo je jedna od "procurenih" fotografija nove "osmice".
Ovo je jedna od “procurenih” fotografija nove “osmice”.
foto: Motor1

BMW serije 8 – jedan od BMW-ovih modela koji su podijelili javnost na zaljubljenike i „hejtere“, te jedini pravi BMW-ov GT-automobil koji je svojom pojavom apsolutno bio ispred svog vremena.
Iako je inicijalno u konceptnom izdanju „osmica“ svoj život započela još davne 1984. godine, do 1989. godine se nije pojavljivala na tržištu. U sam razvoj je navodno uloženo preko milijardu i pol tadašnjih maraka, jer je ideja od početka bila stvoriti „ultimativni vozački stroj“ i njime pokazati što BMW sve može i na koji način.
Unutar deset godina svog postojanja, na tržištu se pojavilo ukupno tek nešto više od 31,000 primjeraka. Motori su sezali od četiri do pet litara zapremine, brojka od osam i dvanaest cilindara ovisila je o motoru koji se nalazio pod poklopcem, a maksimalna snaga sezala je od 286 do 380 konja, odnosno 400 do 550 Nm maksimalnog okretnog momenta (buraz).
Dakle svega je u sklopu ovog automobila bilo sasvim dovoljno da bi ga mnogi dizali u zvijezde, pa stoga ne čudi kako cijela priča oko „osmice“ još od gašenja proizvodnje za taj model tijekom 1999. godine do dan-danas visi u zraku.

BMW serije 8 doista je poseban i dan-danas.
BMW serije 8 doista je poseban i dan-danas.
foto: BMW

Prije nekoliko se godina iz BMW-a po prvi puta začulo šuškanje oko nasljednika tog legendarnog modela, te je iz godine u godinu to šuškanje prelazilo u šapat, a od prije nekoliko mjeseci je cijela priča i službeno aktualizirana na glas. Naime, tada je BMW zaštitio nazive modela s početnim brojem osam, te je svima postalo jasno kako se Bavarci ne šale, već imaju jasno postavljene ciljeve i planove.
Doduše, inicijalni crteži i koncepti nalikovali su na tadašnju „sedmicu“ kojoj je netko ukrao dvoja vrata, a mnogi su fanovi ove slavne bavarske marke već za prve skice pričali kako „previše sliči na seriju 6“, ali to su bili samo pokušaji i pogreške, dok ovo pred vama predstavlja (zasad) aktualni oblik „osmice“ kakva bi uskoro trebala od ideje prijeći u stvarnost.

Ovako je izgledala jedna od vizija nove "osmice".
Ovako je izgledala jedna od vizija nove “osmice”.
foto: BMW

Iako je riječ o službenim najavama, ove su fotografije nekako „procurile“ u javnost. Ideja je bila odraditi službeno predstavljanje ove pokretne najave stvari koje dolaze na slavnom i svjetski poznatom okupljanju pod nazivom Concorso d´Eleganza Villa d´Este. Datum je trebao biti današnji (odnosno 26. svibnja), ali eto…kako to obično biva, netko je pustio u opticaj ovih par fotografija, pa nova „osmica“ više dobrim dijelom nije pod velom tajne.
To doduše nikoga ne bi trebalo pretjerano puno smetati, jer se i dalje radi o fotografijama, no iskreno čisto sumnjam da su poslovično precizni i pažljivi Nijemci na „procurjele“ fotografije odmahnuli rukom, pa se trenutno čekaju neke reakcije od strane BMW-a.
Ako ih bude, bit će kulturne i egzaktne, a ako ih pak ne bude, još bolje.

I dalje nije jasno što ova fotografija konkretno predstavlja.
I dalje nije jasno što ova fotografija konkretno predstavlja.
foto: Motor1

Detalje oko motora, pogonskog i mjenjačkog sklopa, te opreme i sličnih stavki (naravno) nema ni na horizontu, tako da je oko toga moguće samo nasumično bacati pretpostavke. No kako tome nitko s ovog našeg malenog internetskog kutka posvećenog svijetu automobila nije baš nešto pretjerano sklon, naravno da ću to izbjeći u širokom luku.
Uostalom, s obzirom na to da će službeno predstavljanje biti odrađeno danas u poslijepodnevnim satima, najvjerojatnije nećemo čekati dugo dok neki konkretni detalji ne dolete do nas.
A mi ćemo ih u svakom slučaju pratiti kako se budu pojavljivali i o tome vas cijenjene čitatelje obavještavati o njima.

Zasad vrijedi reći tek „Bravo BMW“, jer usprkos svemu „osmica“ u svojoj konceptnoj fazi konačno stiže. Doduše, mogla je i prije, ali u krajnjoj liniji bolje ikad, nego nikad. Nije li tako?

Pa i ne izgleda loše, zar ne?!
Pa i ne izgleda loše, zar ne?!
foto: Motor1

Podijeli s frendovima!

Ivan IGloo Gluhak
Dizajner, fotograf, tekstopisac i ovisnik o svijetu automobila od svoje treće godine života. Ponekad ljut, ponekad tvrdoglav, ali uvijek bez dlake na jeziku.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.

<

Najčitanije

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

Renault predstavlja robusni koncept Renault 4 Savane 4×4 s pogonom na sve kotače

Piše: Niko Poznat

Renault Mégane: Trideset godina inovacija i uspjeha u kompaktnoj klasi

Piše: Niko Poznat

VIDEO: Luda vožnja u Teksasu: Auto vukao drugo vozilo unatrag – s vozačem unutra!

Piše: Niko Poznat

Predstavljen inovativni sustav za sigurnost gledatelja na automobilističkim natjecanjima

Piše: Niko Poznat

Yugo se vraća: Retro hit iz 80-ih ponovno na cestama

Piše: Niko Poznat

Oakland True Blue Six slavi svoj 100. rođendan u Otočcu


klik.hr

Zemlji prijeti vrsta apokalipse: Znanstvenici upozoravaju na novu veliku oluju i traže hitnu pripremu
Mnogi ovo voće smatraju zdravim, a nisu ni svjesni da je prepuno šećera
Znanstvenici konačno otkrili je li bolje tuširanje ujutro ili navečer: Jedno je ipak malo zdravije
Znanstvenici otkrili novu vrstu monstruoznog i zastrašujućeg štakora: Pazite gdje živi i kakve zube ima
  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2025. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana