Kako je osvježen i nabildan Fiat Abarth 595
Svi znamo onu da se otrov čuva u malim bocama, a nakon što je Fiat najavio tri izvedbe modela Abarth, 595, 595 Turismo i 595 Competizione, znamo da to nije samo opravdavajuća floskula. Kao i to da u njihovom sportskom odjelu nikad nije dosadno.
Prije svega treba reći da je u pitanju osnaženje od 3,7 kW, ili 5 konjskih snaga, više nego prije. Tako imamo turbo od 1,4 litre koji u modelu Abarth 595 modelu postiže snagu od 143 KS, a u Turismo modelu od 168 KS. Okretni moment je ostao onaj dobri stari od 206, odnosno 230 u Turismu. Ako vam je to za tetkice onda bi vas možda zadovoljilo 180 konja i 250 Nm u Competizione snagatorskoj verziji, kod njega je i moguće nadoplatiti za mehanički diferencijal s blokadom proklizavanja. Svaka od tri moguće verzije dolazi s 5-stupanjskim mjenjačem, a opcija je i nadoplatiti pa dobiti automatski robotizirani mjenjač s polugama iza upravljača.
Ako ste se pitali za koliko sekundi bazna verzija stiže do stotke, odgovor je za 7,8 sekundi. Turismo ga šiša za pola sekunde manje, dok Competizione verziji treba divljih 6,7 sekundi. Njemu je i maksimalna brzina 225 km/h, što je za ovu klasu jako dobro. Što se tiče mehaničkog dijela ovih novajlija, tu je Koni amortizacija, a Brembo kočnice paze na zaustavljanje.
Fiat 500 i njegov prošlogodišnji redizajn su vizualno polazište. Standardno se nude LED svjetla, a opcionalno i ksenonska prednja. Osvježenje su 17-inčni lakometalni Granturismo naplatci, koji ne samo da su malo lakši od prethodni, nego i omogućuju bolje hlađenje kočnica. Onima koji su zaslinili na sve ovo, a ne sviđa im se Modena žuta boja koja je bila dostupna samo na 695 Biposto modelu, mogu birati između čak 15 boja karoserije. Kul Fiate, kul. Za one koji su jako ekstravagantni spas se nudi u kombinaciji boja, naljepnica , ukrasa te drugih drangulija za što veću i posebniju personalizaciju ovog nabildanog mališana.
Iznutra vas pozdravlja nova osvježena instrumentna ploča i dotjerani upravljač te standardni 5 i opcionalni 7-inčni zaslon Uconnect Infotainment sustava. Unutrašnjost se bira između kože i alkantare, a verzija Competizione nudi sportska sjedala Corsa. Ima tu još detalja (veći usisnici, opcijski karbon itd.), ali poanta je da je proširen popis standardne opreme i povećan one opcionalne, uz vizualne dorade te malo više snage. Ovaj minijaturni otrov je dostupan u Europi već ovog mjeseca počevši od 18.200 eura.