Dobra vijest za sve koji nisu dobili Ford GT
Svi smo vidjeli fotografije koje prikazuju lijepo upakirane odbijenice i možemo samo zamisliti depresivna lica svih onih koji prema Fordu nisu zaslužili primjerak novog GT-a. Tek koji dan nakon što su progutali knedlu i nastavili sa životom uz ponosan „ma nisam ga zapravo ni htio“ stav, dolazi preokret u obliku dobrih vijesti.
Iz kompanije tako najavljuju novu dozu GT-a, preciznije 500 dodatnih primjeraka koji će produžiti proizvodnju automobila za još dvije godine na ukupno četiri. Primarni razlog za povećanjem opsega proizvodnje unatoč prvotnim najavama leži u Fordovim najvjernijim klijentima, vlasnicima prošle generacije GT-a (kojih nije malo, budući da je njegova proizvodnja dostigla brojku od 4000 komada), navode iz tvrtke. Brojni od njih ostali su bez svojeg primjerka zbog toga što su u prvoj rundi u obzir uzeti i neki drugi faktori, kao što su primjerice utjecaj na društvenim mrežama koji se mjeri brojem pratitelja i interes za svijetom utrka. Logično, niti druga runda neće zadovoljiti sve (Ford je zaprimio preko 7000 narudžbi) jer iz očitih razloga Ford želi zadržati seriju ekskluzivnom. Čini se ne toliko koliko je šef Ford Performance divizije David Pericak želio da mislimo prije par mjeseci kada je izjavio: „Mnogo ljudi nas je pitalo hoćemo li povećati proizvodnju i odgovor je – ne. Za brand je važno da kolekcionari investiraju u automobile i mi se držimo ove brojke.“ Sada isti David mijenja priču i spominje važnost Fordovih lojalnih kupaca. Naime, iz Forda naglašavaju da je 7 od 10 primjeraka novog superautomobila namijenjeno vlasnicima prošle generacije GT-a, a čak je 9 od 10 kupaca u svojoj prošlosti posjedovalo bar neki Fordov model.
Prvi će primjerci novog Ford GT-a, vrijednosti oko 450 tisuća dolara, početi dolaziti u ruke vlasnika krajem ove godine, a ono što će ti malobrojni sretnici u osnovi dobiti je sljedeće: središnje smješteni EcoBoost V6 motor obujma 4,5 litara s dva turbopunjača i više od 600 KS, 7-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom i stražnji pogon. Sve to upakirano u jedan od najviše dramatično oblikovanih superautomobila predstavljenih u proteklih nekoliko godina.













