Brabus i jedna tužna vijest
Ne…nije riječ o nekom motoru koji je eksplodirao ili pak o nekom primjerku „Rocketa“ koji se zabio u zid, zgradu ili je pak pokosio vinograd. Riječ je o odlasku jednog od najvećih genijalaca iz domene tuninga s ovog svijeta. I da…tužni smo zbog toga.
Zamislite ovo: studirate i privlače vas automobili, a u stanju ste od staraca izvući neke novce i posvetiti se svom omiljenom hobiju koji podrazumijeva četiri kotača i volan. Koliko bi vas cijenjenih čitatelja uzelo lovu, doradilo svoj automobil i kroz koju godinu nakon prodaje istog zaboravili na njega? Mi bismo pretpostavili da bi scenarij upravo tako izgledao za mnoge od vas, ali i nas. No g. Bodo Buschmann nije išao tim stazama, već je od svog hobija još tijekom studiranja pokrenuo tvrtku i posao koji je iz godine u godinu prerastao u nešto doista posebno,
pa kako ne bih duljio i komplicirao bez realne potrebe, recimo samo da se tvrtka naziva Brabus i sve istog momenta postaje jasno.
Prof. h.c. (odnosno počasni profesor) Bodo Buschmann i njegov kolega s fakulteta Klaus Brackmann pokrenuli su malenu manufakturu u njemačkom gradiću Bottropu prije više od četrdeset godina. Manufaktura je nazvana prema kombinaciji prva tri slova jednog prezimena i prva tri slova drugog. Uglavnom, tako je BRAckmann u kombinaciji s BUSchmannom postao BRABUS, tj. jedan od najluđih „tjunera“ na planeti. Uostalom, kako drugačije opisati tvrtku koja uz garanciju na tržište donosi Mercedesove modele koji izuzev s 800, 900 i više konja obaraju brzinske rekorde i u stanju su zajedno sa svojom (ovećom) kilažom debelo prelaziti brojke od 350 kilometara na sat?
Nikako, zar ne?!
Uglavnom, Brabus kao tvrtka fascinira svijet automobila još od 1984. godine, kada je prvi proizvod ove manufakture ludila i genijalnosti stigao u svijet automobila, a fascinacija za mnoge ne prestaje niti četrdeset godina kasnije.
U današnje je vrijeme Brabus ne samo „tjuner“ za Mercedesove modele, već i priznat proizvođač automobila. Isto tako ova tvrtka više nije ograničena samo na Mercedes-Benz, već je njena sestrinska tvrtka pod nazivom Startech zadužena za oplemenjivanje modela marki Bentley, Aston Martin, Maserati i još nekih, pa posao apsolutno cvijeta. Samim time Brabus i Startech uzimaju oveći dio kolača na polju u sklopu kojeg se i nekolicina drugih tvrtki bori za prevlast, a u današnje je vrijeme to itekako velik uspjeh. No sve su te pozitivne strane ove priče upravo postale ovijene u crninu, jer je prije nekoliko dana ovaj svijet zauvijek napustio g. Bodo Buschmann.
Taj nas je praktični genijalac prošlog četvrtka zauvijek napustio u svojoj 62. godini života i “nakon kratke bolesti”, te iza sebe ostavio ne samo tugujuću rodbinu i prijatelje, već i štovatelje svijeta automobila u kojem je Brabus oduvijek značio nešto apsolutno posebno. Njegov životni moto bio je “Nikada nemojte raditi zbog novaca – radite zbog strasti”, a automobili koje je iz godine u godinu Brabus proizvodio i nudio klijenteli tu rečenicu itekako dobro potvrđuju u praksi. Doduše, kupiti Brabusov pakleni stroj bilo koje veličine (ili bolje rečeno klase) oduvijek je bio skup pothvat, ali u mnogočemu se dalo razabrati da u novcu nije jedina poanta priče o ovom „tjuneru“, proizvođaču i ekipi koja iza njega stoji. Stoga je g. Buschmann u svijetu automobila definitivno ostavio neizbrisiv trag i svima nam može biti žao što ga više nema.
I naravno da bi se u ovom momentu moglo naricati i jadikovati do prekosutra, no kako u tome nikada nije poanta nečijeg odlaska na drugi svijet, možda je najbolje proslaviti život ovog genijalca – i to na najbolji mogući način, odnosno kroz slikovni spomen svega onoga što je kao strastveni zaljubljenik u svijet automobila g. Buschmann iza sebe ostavio u nasljeđe. A uz to vrijedi reći tek „Auf Wiedersehen und danke für alles Herr Buschmann“ i nadati se da će pokoji službeni automobil na nebesima uskoro raspolagati s barem 900 konja. Stoga pri sljedećoj oluji vrijedi pogledati u nebo i brojati munje, jer bi s obzirom na život i djelo ovog genijalca jedna od njih lako mogla biti njegovih ruku djelo.