BMW nam svima donosi nekoliko novosti
Pod „svima“ naravno podrazumijevam prije svega one kojima nekoliko desetaka tisuća eura ne predstavlja velik novac, te koji će s ovakvim automobilima moći pozirati ispred klubova, restorana i barova, te tako bez pretjerano puno truda raditi na vlastitom egu i seksualnom životu.
Za sve one kojima BMW M3 i M4 znače objekt prikazivanja vlastite superiornosti, bavarska je marka nedavno ponudila tzv. „Competition“ paket dodataka uz koje će dotične limuzine i Coupé verzije s najbržim slovom na svijetu dobiti još više razloga za obožavanje.
Naime, izuzev još više snage, odnosno ukupno 444 konja, što je najvjerojatnije dobiveno kroz igrarije s krivuljama snage, M3 i M4 s Competition-paketom dobit će i još ponešto opreme viška u odnosu na „obične“ verzije samih sebe.
Samim time ovako opremljeni M3 i M4 ne samo da će svojim vlasnicima dati još više razloga za ponos i sreću, već će za ove automobile redefinirati i pojam „full opreme“ na nekom od oglasnika.
Prema navodima iz BMW-a, Competition-paket će za svaki M3 i M4 donijeti gore spomenutu količinu ekstra snage, no i adaptivni M-ovjes koji podrazumijeva M-opruge i M-amortizere i M-AntiRoll-barove.
Tu su također i rekonfigurirani M-modovi upravljanja Comfort, Sport i Sport+, a i DSC-sustav (odnosno Dynamic Stability Control) je zajedno s aktivnim M-diferencijalom doživio sitne preinake i promjene nabolje.
Dakle, što se performansi tiče, novi će M3 i M4 biti jednostavno „Mmmmmmmmmm“.
S one vizualne strane, BMW je za ponosne vlasnike Mmmmmmm-ova (da skratim priču s tim stranim riječima) pripremio i novi dezen 20-inčnih kotača, tj. ručno polirane felge s gumama 265/30 s prednje strane i 285/30 s one stražnje.
No ni to nije sve, jer ovako tvornički oplemenjeni Mmmmmm-ovi imaju i M-Sport ispušni sustav s nastavcima izvedenim od crnog kroma. Zatim je tu i nekolicina crnih detalja poput onih škrgi sa strane, „bubrega“ (što je izraz na koji se svaki puta odvalim od smijeha), te oznaka modela na poklopcu prtljažnika koji su iz nekog razloga također polakirani u crnu boju.
Uglavnom, M-kotači, M-ovjes, M-detalji na karoseriji i nešto M-crnila.
E da…skoro sam zaboravio spomenuti ultra-limitiranu seriju BMW-a M4, tj. onu sa sufiksom GTS. Dotična je usprkos već unaprijed rasprodanim primjercima i najavama oko veta na daljnju produkciju tog najskupljeg BMW-a svih vremena također ušla u plan koji podrazumijeva dodatnu atraktivnost i upotrebljivost, što će biti izvedeno s najnovijim tehnološkim postignućem, tj. kombiniranjem aluminija i karbona u izradi felgi.
Samim time ne samo da će BMW M4 GTS biti još lakši i brži, već će se i dosadašnji kupci tog apsolutno ekskluzivnog modela osjećati poput jelena, jer zapravo nisu kupili najbolji BMW M4 koji je bilo moguće kupiti.
…M-ti sve po spisku.
S druge strane medalje, tj. za one koji još nisu upropastili treću tvrtku i zabili je u debeli minus, te je uvrstili na popis dužnika države, tu je i nekolicina dodataka koji ne podrazumijevaju M-modele „trojke“ i „četvorke“, već nekolicinu drugih modela koje BMW danas nudi na tržište.
Za početak su tu „obične“ izvedenice serija 3 i 4, kojima je dodano još nekoliko opcija koje prvenstveno podrazumijevaju motorizaciju.
Naime, u ponudu za „trojku“ ušao je dvolitreni Turbo-Diesel s 224 konjske snage koji je u obliku limuzinske ili karavanske izvedbe karoserije moguće nabaviti pod oznakom 325d.
Dotični prema riječima ekipe iz BMW-a vozaču doista nudi sve i svašta, no od brojki se nekako automatizmom ističu one vezane uz ubrzanje od 6,1 sekundi za limuzinu i 6,4 sekunde za karavan.
BMW serije četiri u sklopu ove revolucionarne ideje oko oplemenjivanja ponude dobiva model 440i, što u prijevodu znači da će dio motora donedavno namijenjenih ugradnji u „trojku“ sada naći svoje mjesto u Coupé izvedenici s brojem viška.
Sam motor je već nadaleko poznat po svojih 3 litre zapremine, umjetnom disanju i nekih 326 konjskih snaga, pa oko toga ne bi trebalo raditi dramu i omanju revoluciju. No ako je već potrebno nešto zaključiti, onda bi to bila činjenica koja kaže da je ipak je lijepo vidjeti da najjača „četvorka“ bez slova „M“ nije pogonjena Dieselom ili nekom drugom čudnovatom smjesom goriva, već je u igri punokrvni benzinac.
Ostatak novih vijesti iz BMW-a zapravo i nije pretjerano zanimljiv, s obzirom na to da se radi o tek pokojem modelu za koji nitko normalan nema novaca ili interesa.
Pa ipak vrijedi spomenuti aktualni BMW serije 7, koji u sam vrh ponude (tj. uz model 750i X-drive) dobiva i nešto ublaženu verziju samog sebe.
Naravno da u tom smislu BMW nije bio nešto pretjerano maštovit, pa se prinovi nazvanoj 740i zapravo samo pod haubu dodao trolitreni Turbo-motor s 326 konja kakav već pogoni nekolicinu BMW-ovih modela (hm…deja vu…ili mi se samo čini).
Time je kupcima sedmice omogućeno kontrolirano rasipanje novaca na sam automobil, ali i na benzin – pogotovo ako se u obzir uzme „Efficient Dynamics“ shema koja itekako iz mjeseca u mjesec potpomaže kućnim budžetima vlasnika BMW-ovih novih modela.
Nadalje je za pretpostaviti da bi se i omanje države poput ove naše mogle razveseliti s ovom verzijom serije 7, s obzirom na nižu cijenu koja će zasigurno pomoći uštedama pri kupnji flota ovakvih automobila za stranačke lidere i ostatak populacije koja za pojam rada zna samo iz sindikalnih letaka i filmova koji se bave tematikom robovlasništva.
Uglavnom, za BMW serije 7 nema druge, nego izricati samo pozitivne strane, zar ne?!
BMW serije 2 Gran Tourer će se prema najavama na tržištu uskoro pojaviti s pogonom na sva četiri kotača, što će zasigurno razveseliti čak dvojicu penzionera i jednu uspješnu poslovnu ženu starijeg datuma proizvodnje. No tu ne staje priča s novitetima vezanim uz BMW serije 2.
Dapače, s obzirom na ogromne količine najavljenih dodataka unutar pojedinih rangova opreme, reklo bi se da je pogonski sklop najjadnijeg BMW-a samo početak – pogotovo ako spomenemo i tzv. „Open Air“ paket opreme za topless-verzije serije 2, serije 4 i modela M4.
Doduše, nemam pojma što bi na kabrioletu moglo značiti nešto što se u obliku paketa opreme naziva „Open Air“, no s obzirom na BMW-ovo poslovično naplaćivanje čak i najsitnijih gluposti, lako je moguće da se radi o krovu koji je moguće podići i spustiti, te koji košta određenu količinu novaca neovisno o činjenici da ostatak svijeta Cabrio-modela takav krov dobiva besplatno.

Uglavnom, eto…pripremite bankovne račune, ukradite bakama novce iz madraca i čarapa, te prodajte susjedove zlatne zube, jer BMW za ovu godinu priprema ofenzivu u smislu opreme, detalja, motorizacije i svih ostalih dijelova bez kojih pravi hedonisti jednostavno ne mogu biti.
Samo pripazite na nepisana pravila oko parkiranja ispred pomodnih klubova, restorana i ostalih finih establišmenta, jer ekipa s „Mmmmmmmmmm“ modelima ipak ima prednost, a i nekim je curama tako lakše s terase odabrati auto s kojim će otići doma.