Aston Martin otvara nešto više od auto salona
Ima nekih objekata za pokazivanje u automobilskoj industriji za koje ne znamo kako bismo ih nazvali. Takav je jedan je i pothvat Aston Martin branda u Londonu. Zovu ga Brand Experience Centre. Što to sve obuhvaća?
Britanski proizvođač luksuznih sportaša je ovaj rujan započeo nekim malo drukčijim planovima. Vidjeli smo kako izgleda kad automobilske marke imaju malo progresivnije stavove i pomaknute ideje glede mjesta na kojem će se pokazati. Mnogi odavno nisu samo auto saloni, nego nude opsežnija iskustva posjetitelju, kako obožavatelju, tako onom koji će to tek postati. Nisu zato rijetki hibridi muzeja, salona, restorana i tematskog parka.
Pokušajte sad zamisliti da Aston Martin otvori neki tematski park s vlakovima smrti kao Ferrari u Abu Dhabiju ili Barceloni. Ili recimo tematski restoran kao Porsche u Atlanti. Nekako ne bi išlo, složit ćemo se. Ne priliči brandu. To i u Aston Martinu misle pa su se dosjetili svog načina da doskoče trendovima u kojima je pomaknuti granice sve. Aston Martin kao simbol prestiža i suzdržane elegancije to radi na sebi svojstven način. Brand Experience Centre objektom u londonskoj Dover ulici.
Izbor otmjenog kvarta kao Mayfair ne iznenađuje, a i posve se uklapa u ono što su tamo željeli pokazati. Naime, tu najmanje ima automobila, a najviše nekih generalnih lifestyle crta. To fensi mjesto okuplja u svom prostoru kolaboraciju raznih drugih neautomobilskih brandova da pokaže duh svoje marke. A bogme i lifestyle njegovih fanova, ako ćemo iskreno. Hackett London (odjeća), Marma London (naočale), Quintessence Yachts (pogađate, jahte), Emilia Burano (posteljina), Silver Cross (dječja kolica) i FPM (prtljaga) – sve to je združeno s Aston Martin brandom i bit će izloženo u ulici Dover.
U svom luksuznom prostoru će naći prilika za umjetnička izlaganja, svečane večere te druge luksuzne događaje koji im već padnu na pamet. Marek Reichman kao glavni kreativni direktor poručuje da to „ultimativno Aston Martin mjesto“, kako ga zovu, se smjestilo u dijelu grada koji obuhvaća sve od umjetnosti, kulture, šopinga, luksuza i elegancije. Kao takav je savršeno prikladno rješenje za sve što Aston Martin kao brand želi da imate na umu kad pomislite na njega.
Nećete moći tamo kupiti auto ili razgledati svu silu njih, jer ih ustvari neće uvijek tamo biti. To je prije svega lifestyle mjesto koje će posjetiti Victoria Beckham i njoj sličan profil ljudi. Iako je mjesto s pregršt sofisticiranih detalja i poštivanjem zlatnog reza u dizajnu, nekako se ne možemo zamisliti tamo. Preotmjeno izgleda za obične smrtnike i ne ide dalje od dojma luksuznog butika. Koliko je to loše, upitno je. Da vi donosite neke odluke za tu kompaniju, mislili biste da trebate podilaziti prije svega svojoj otmjenoj i bogatoj klijenteli, zar ne?