Citroën C42 – više od auto salona i muzeja!
C42? C za Citroën, a 42 (osim što znači smisao života po Douglasu Adamsu) je znak za kućni broj na Champs-Élysées gdje se smjestio stakleni hram posvećen Citroënu.
Na prestižnoj pariškoj aveniji još od 1975. nije izgrađeno ništa novo od građevina (baš građevina, ne građana pod navodnicima), sve do 2007. kada je to pošlo za rukom Citroënovom izloženom prostoru. Od tada je napredovao s 5 na 8 katova i teško je, zapravo, reći što je taj prostor ustvari. Ogromna staklena građevina je djelo francuskog arhitekta Manuellea Gautranda i bogme privlači pozornost svojim modernim izgledom. Identitet prostora je određen staklenim prozirnim površinama i čistim linijama jarkih boja zbog čega bi se svaki Googleov djelatnik osjećao kad kod kuće. Pardon, kao na poslu.
Lift koji vodi do vrha može poslužiti za panoramske dahooduzimajuće poglede na najveće pariške značajke, poput Eiffela. Za dva eura se posjetitelji mogu spustiti „toboganom“ od vrha do prizemlja za svega 15 sekundi. Na dnu ih čeka, kao što piše, „playground“ gdje se mogu zabavljati djeca i svi odrasli koji se osjećaju kao djeca. Osim stolnog nogometa tu ih također čeka Batak. Prije nego što zaslinite, upozoravamo da je to samo naziv igre (primijetiti veliko početno slovo). Ne bilo koje igre, nego sofisticirane naprave koja je više od igre te koja poboljšava koordinaciju oka i kao takva služi Citroënovim vozačima utrka da oštre sposobnosti po tom pitanju.
Naravno da prostor osim multimedijalnih sadržaja i hi-tech opreme sadrži i onu ne toliko nebitne sitnice koje ne možemo ne spomenuti: izložene aute. Na samom otvorenju se najviše sjajio Traction Avant, 2CV, DS, C6 i futuristički koncept C-Métisse. Ističu se svakako i C4 Cactus Rip Curl te konceptualni E-Mehari. Šarenilo koje prevladava, dakle, nije samo općenito u interijeru, nego i zbog izloženih auta.
Prostor je to koji aktivno komunicira s ljubiteljima marke i svima onima koji će to tek postati, a kladimo se da će budućem fanovlju, djeci, ostati u lijepo sjećanju zbog sadržaja. Sve to predstavlja nizove kontinuiranih inovacija kroz dizajn i tehnička dostignuća. Za sve one koji žele istražiti ili se podsjetiti na prošlost, sadašnjost i budućnost ove francuske marke. Možda cijelo to ultramoderno šarenilo i povremena sterilnost nije toliko uspješan recept za svačije nepce (recimo, za moje), ali se mora priznati da djeluje svježe, dinamično i zaigrano. Što izgledom, što sadržajima. Nije zgorega reći da je još u prvih 6 mjeseci prostor ispunilo više od milijun znatiželjnika i fanova.
Preostaje još video koji lijepo zaokružuje priču i daje bolji dojam od slika.