Citroën ima uzbudljiv novi koncept stvoren za rally!
Citroën C3 WRC je koncept predstavljen na Sajmu automobila u Parizu i pokazuje zašto će ovaj lakši i brži prototip biti jako sličan planiranom autu koji će harati rally stazama naredne godine.
Vrlo jednostavnog naziva ova Citroën trkaća zvjerka dolazi u velikom stilu s pariškog sama i planira povratak na rally staze u pravom trkačkom duhu kako i priliči. Koristi osnovu Citroëna C3 i tako planira pokoriti WRC i možda skinuti Volkswagen s trona. Dobio je ime iz očitih razloga, bez puno mudrolija: C3 (u kojega se ugledao) + World Rally Championship (WRC). Dizajniran je od strane Citroën style centra i to u partnerstvu s Citroën Racing te tako ovaj konceptni dragulj predstavlja ekstremniju viziju natjecateljskog modela C3 upakiranog u nešto agresivniji vizualni dizajn.
Konceptni C3 WRC sada zadržava glavne stilske značajke budućeg budućeg novog modela, a to su dvodijelni svjetlosni potpis i karoserija u dvije boje sa raznim elementima preuzetima iz univerzuma automobilskih utrka. Ostat će također difuzor i veliko krilo te izbočeni veliki rubovi blatobrana. Naravno da je od serijskog modela širi i niži. Dug je 4,15 metara, a širok 1,9 m. Aerodinamički nabildanom karoserijom ipak možda najviše dominira upadljivi stražnji spojler.
Posjeduje tamne blatobrane, retrovizore karbon žute boje, zatim kromirane ševrone čija linija ide do dnevnih LED svjetala, šira za 55 mm te aerodinamički branik s prednje strane. To je jedan markantni sportski dizajn koji govori da je stvoren za žarenje i paljenje.
Ovaj auto posve odgovara novim FIA standardima i samim time ovaj četverocilindrični 1,6-litraš isporučuje 380 konja (aktualni WRC auti imaju 315 KS), a usto je i čak 25 kg lakši. Ima on još neke novotarije prema pravilniku, poput restriktora usisa za turbopunjač od 36 mm (za razliku od dosadašnjih 33 mm) i bez sumnje će biti jedan od boljih i spremnijih modela sezone.
Ovaj dinamični Francuz bi mogao lako nastaviti niz od čak 96 pobjeda Citroëna u rallyju. S obzirom na to da je Citroën na rally stazi kao kod kuće, ne sumnjamo u nove titule, pobjede i avanture u koje bi ovaj prototip mogao odvesti. Odjavljujemo se s njim do debitiranja u siječnju 2017. u Monte Carlu, a dotle bacimo oko na ovaj kratki YouTube video clip niže koji predstavlja ovu jurilicu o kojoj smo pisali. Sjajno je napravljen i zaista se isplati.
Prethodna rečenica može podjednako vrijediti i za video i za auto. U slast.