Zbog manjka čipova Cadillac ostaje bez grijanih i ventiliranih sjedala
General Motors je obavijestio dilere Buicka, Cadillaca, Chevroleta i GMC-a da zbog stalne nestašice poluvodiča određeni modeli za modelsku godinu 2022. neće biti dostupni s grijanim ili ventiliranim sjedalima niti grijanim volanom, ali postoji opcija naknadne ugradnje, jednog dana.
GM se suočava s puno izazova zbog nedostatka čipova, a izbacivanje “nepotrebne opreme” započelo je još proljetos kad su velike SUV-ove i pickupove počeli proizvoditi bez sustava Start/Stop. Pored toga, GM-ove marke ne mogu proizvesti neke pickupove s 5,3-litrenim V8 motorm sa sustavom za deaktivaciju cilindara Active Fuel Management, dok napredni sustav pomoći u vožnji Super Cruise privremeno nije dostupan na Cadillac Escaladeu 2022.
Još početkom studenoga su dilerima Buicka, Cadillaca, Chevroleta i GMC-a obaviješteni kako određeni modeli za modelsku godinu 2022. nisu dostupni s grijanim ili ventiliranim sjedalima niti grijanim volanom.
Cadillac je u Americi pojam luksuza, pa će biti zanimljivo vidjeti reakciju na izbacivanje elementa opreme koji prirodno ide uz kožna sjedala, pogotovo u hladnijim krajevima. Nedostatak čipova tako je bez grijanih sjedala ostavio sljedeće modele: Buick Enclave, Encore GX, Envision; Cadillac XT4, XT5, XT6; Chevrolet Blazer, Colorado, Equinox, Malibu, Silverado (ali ne i oprema High Country), Trailblazer i Traverse. Grijanje samo stražnjih sjedala izgubili su Buick Enclave Avenir, Cadillac XT5 Sport, Cadillac XT6 Sport, Chevy Traverse High Country i GMC Acadia Denali.
Ipak, ima i dobrih vijesti, te značajke će se moći naknadno ugraditi i to prema očekivanjima već sredinom 2022. “Potvrdili smo s našim dilerima u SAD-u da će sva vozila obuhvaćena prethodnom najavom o privremenom uklanjanju grijanih i ventiliranih sjedala ispunjavati uvjete za proces naknadne ugradnje, koji će aktivirati rad grijanih i ventiliranih modula sjedala. General Motors će pokriti troškove za nadogradnju svakog vozila!” izjavili su u GM-u.
To je veliko poboljšanje u odnosu na izvornu informaciju koja je poslana njihovim trgovcima, prema kojoj naknadna ugradnja opreme nije bila predviđena ni moguća.
Kako bi umirili razumljivo uznemirene kupce. Prvobitno su trebali dobiti popust od 500 USD za pogođene modele. Budući da je retrofit sada moguć, ovaj poticaj pada na 50 dolara. Izmjena se ne odnosi na grijane volane, pa proizvodi koji bi trebali imati ovu značajku dobivaju popust od 150 USD.