RENNtech pripremio više od 700 KS za Mercedes-AMG GT S!
Koliko je „konja“ pod poklopcem motora dovoljno? Blesavo pitanje, što se tiče gotovo bilo kojeg svjetskog tunera automobila. Ako automobil ima 200, treba 300, a ako ima 500, treba najmanje 600, reći će.
Njemački RENNtech, ponajprije zadužen za prepoznavanje i iskorištavanje potencijala Mercedesovih modela, dohvatio se AMG GT S-a, drugog automobila po redu koji je samostalno razvio Mercedesov odjel za performanse. AMG-ovi inženjeri zaključili su da će 503 KS iz serijskog 4,0-litrenog V8 motora potpomognutog s dva turbopunjača biti sasvim dovoljno, što vjerojatno i jest slučaj kod većine kupaca, no oni koji su ipak ostali nezadovoljni mogu se slobodno obratiti RENNtechu s punim povjerenjem. Naime, radi se o tvrtki čiji je osnivač preko deset godina sakupljao radno iskustvo upravo u AMG-u, prije nego što je odlučio posvetiti se vlastitom biznisu.
Ono što je RENNtech pripremio za Mercedes-AMG GT S nije aljkavo osmišljen paket, već niz modifikacija (veći turbopunjač, dorađeni ECU, downpipe dovodne cijevi od nehrđajućeg čelika, visokoprotočni zračni filteri…) koje na kraju priče za rezultat daju 716 KS i 889 Nm na stražnjim kotačima, što je snaga veća od one Lamborghini Aventadora u kompaktnijem automobilu koji je sasvim dovoljno živahan i uz tvorničku konjicu. Ovjes je također obnovljen kako bi uspješno pratio druge dorade, a može se u potpunosti podešavati te približiti automobil zemlji za 38 mm.
Osim novih kovanih naplataka iz Super-Light serije koji su dizajnirani posebno za AMG GT S, izmjene na vanjštini uključuju niz dijelova ojačanih ugljičnim vlaknima poput prednjeg razdjelnika, pragova, stražnjeg difuzora i agresivnog spojlera u stilu DTM trkaćih automobila, koji naravno odrađuju svoje kod usmjeravanja zraka oko vozila. Koliko sve to košta? Za stage 1 turbo-kit treba izdvojiti 11.880 dolara, dok se za novi ovjes treba odreći 1980 dolara. Stage 2 navodno će donijeti više od 850 KS.