Office-K – Japanski tuner, Barbie inspiracija
Tko ne voli Barbie?! Da čujemo! Tko nije nikad zavirio pod neku od njezinih suknjica i barem iz čiste obijesti, jer se cure zabavljaju, uzeo Kena i montirao ga na Barbie? Priznajte sami sebi – mi jesmo i nije nam neugodno. Uostalom, ako je to "opravdanje", mi smo to radili kao klinci i eventualno pred očima frendova iz vrtića, dok ovi luđaci u Office-K to rade u poznim godinama i pred očima svijeta.
Iako smo u ogromnom broju slučajeva i više nego blago fascinirani preradama japanskih tunera (tipa RWB, Jun, HKS, VeilSide i sličnih), velik dio njihovih smjerova i stilova tuninga razumijemo jako dobro, no ponekad smo jednostavno zgroženi. Iako nam je u većini slučajeva izuzetno drag, i u pravilu apsolutno razumijemo razloge popularnosti VIP-stila uređivanja automobila u Japanu među modno-osviještenijom generacijom plesača po parkinzima subotom, no u slučaju Office-K prerade Bentleyevog modela Mulsanne nismo ni jedno ni drugo, već krepavamo od smijeha od momenta kad smo otvorili mail sa fotkama i objavom – otprilike kao i kad smo po prvi puta naletjeli na nekolicinu prerađenih automobila opisanih smjerom (tj. stilom) nazvanim Bōsōzoku – automobila koji su pomalo ličili na one iz četvrte generacije onih homologiranih za natjecanja Grupe 5 iz ranih 80-ih sa detaljima i bojama preuzetih iz najkičastijih snova tvoraca Pokemona na tripu.
Doduše, obzirom da je švicarska tuning kuća Mansory u tunerskim krugovima koje poznajemo na "starom kontinentu" prvi na listi onih koji i najbolji automobil upropaste na sve moguće načine i od većine prelijepih modela naprave praktički negledljiv automobil, na prvi je pogled ovaj Mulsanne izgledao kao da je upravo iz Mansorya i izašao, pa je iznenađenje bilo kudikamo veće kad smo shvatili da ekipa iz Mansorya, zapela u Baroknim vremenima, zapravo nema nikakve veze s dotičnim Bentleyem, već da i Japanci uz već postojeće poput Junction Produce, Wald ili pak ACI-Auto Couture International imaju još jednu svoju striktno-orijentiranu-bling-bling-selo-tuning-kuću za bezobrazno bogate u obliku Office-K.
Uglavnom, nakon što su prije nekog vremena upropastili Rolls-Royce Phantom, eto opet ideje kako uništiti i Bentley, pa je prije svega ovaj Mulsanne izveden u prelijepoj nijansi roza boje kakve bi se i Paris Hilton posramila samo tako, no tu je uništenje tek započelo…
Oko devedesetosam kila LED-lampica postavljeno je doslovce posvuda – u retrovizore, farove, osvjetljenje registarskih pločica, znakovlje, kvake…ma jednostavno gdje se god moglo ugraditi nešto što će svjetliti. Zatim se očito preko noći otišlo u neki bogatiji američki Ghetto, jer trodijelni Forgiato Dito 24-inčni kotači baš i ne rastu na granama, i samim time ih je teško pronaći praktički igdje izuzev možda u Shaqovoj garaži snova ili pak u spavaćoj sobi Missy Elliott, uz raspiljeni Ferrari koji služi kao krevet. No i tu se otišlo još koji korak dalje, jer su "stilizirani" kromirani kotači "dorađeni" sa pinky detaljima u boji automobila, tako da su već ionako kičasti dobili sasvim novu dimenziju koju ni ne znamo kako bi uopće nazvali.
Detalje oko "uređenja" interijera nismo dobili, no pretpostavljamo kako sve vrvi od pinky detalja, kroma i oko osamsto ekrana različitih dimenzija i s tim pretpostavkama najvjerojatnije nismo nimalo u krivu.
No bilo kako bilo, iz godine u godinu u Japanu se pojavljuju sve noviji pristaše stila koji je najjednostavnije opisati kao kič – stvorenog od strane hrpe entuzijasta koji su krenuli dobro, no onda jednostavno skrenuli krivo. Office-K u Japanu isto kao i Mansory u EU nisu jedini koji se tako nečime bave, pa pretpostavljamo da (obzirom svaka stvar na svijetu ima svog kupca) svijet možda ipak nije toliko prepun ljudi s ukusom, kao što se to ponekad čini. No bilo kako bilo, sad još s nestrpljenjem čekamo neku "low-rider" verziju za portorikance u potkošuljama i svijet tuninga za luksuzne automobile ovim modelom je definitivno kompletan.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
IZVOR SLIKA: Office-kk.jp i Mansory.ch