Brabus – AMG G63 postaje krajnje nenormalan
Već mali milijun godina istovremeno sinonim za nepoderivost, luksuz i terenske sposobnosti vojnog vozila, Mercedes G-Klase je poznat svima. Doduše, ovaj konkretni primjerak vjerojatno nikad neće vidjeti makadam ili blato, no nije sve toliko crno…ili ipak jest?
Zapravo bi "da" bio savršeno jednostavan odgovor na pitanje koje smo sami sebi postavili u uvodnom dijelu teksta, no nikako ne u lošem kontekstu. Jer iako ovaj automobil najvjerojatnije doista nikad nećete doživjeti negdje na brdu s dvije puške u prtljažniku i par blatnih čizama u kombinaciji, sam pogled na fotografije govori o tome kako crniji automobil nije moguće ni zamisliti. Posebna crna boja prevladava kompletnim eksterijerom, kotači su također crni, a otvaranjem vrata i pogledom u interijer, također ćemo pronaći tek pokoji detalj polakiran ili označen nekom drugom bojom. Dakle, prije svega će gotičari i svi ostali fanovi crne boje doći na svoje.
Ono što je nama od samog primanja ove najave bilo poprilično čudno jest činjenica kako se Mercedes-Benz kao proizvođač originalnog automobila u ovoj kombinaciji nalazi sa čak dva tunerska imena u kombinaciji u obliku onog tvorničkog koji kroz slova A, M, i G znači posebnost svakog Mercedesovog automobila koji iz tog dijela tvornice izađe, a ime Brabus u svijetu fanova Mercedesovih tuniranih automobila i ne moramo pretjerano predstavljati, jer svi koji su za Brabus ikad čuli u smislu snage i brzine jako dobro znaju da ta ekipa baš i nije sva svoja.
Dakle, je li slučaj da ekipa iz Brabusa misli da se Mercedesova tvornička ekipa ludih inžinjera pomalo opustila, ne znamo točno, no ono što znamo jest činjenično stanje po pitanju već na prvi pogled vidljive posebne nijanse crne boje ukombinirane sa hrpetinom skoro suludih optičkih dodataka, te novih i još većih kompletno crnih kotača. No to ni približno nije sve, jer ono po čemu je tvrtka Brabus oduvijek posebna svodi se na dorade u smislu motora.
U sklopu dobivene najave iz Brabusa za B63-620 (što je oznaka ovog crnog čuda koje upravo gledate na fotografijama) PR-genijalci kažu kako se ni u čemu nije pretjerivalo, no ta izjava već na prvi pogled ne drži vodu, obzirom da se prije svega pretjerivalo sa crninom, a zatim, sjetivši se 5,5-litarskog V8 motora s potpisom na svom poklopcu i 544 konja koje vlasnici ovog automobila već u originalu raspolažu, mišljenja smo kako je to sasvim dovoljno da G-Klasa u AMG-ovoj verziji pod punim gasom i nekih 760 Nm okretnog momenta koji se pri toj radnji javljaju, prkosi rotaciji planete bez nekih većih problema, no u Brabusu očito ne dijele naše mišljenje, pa se prije svega dodavanjem još jednog Intercoolera i remapiranjem ECU-a dobilo još nekih 80-ak konja viška, što u jednostavnom matematičkom računicom znači 620 konja i 820 Nm oktrenog momenta koji se iz njih dobiva pritiskom na papučicu gasa. Dakle, doista se ni u bunili nije pretjerivalo? Da…ako ste po slobodnom nahođenju cinik većinu vremena.
Dodatne detalje po pitanju preformanci još nemamo, no ne bi se ni najmanje čudili ako nam na mail stignu podaci o ubrzanju od ispod 5 sekundi do stotke, što je za automobil aerodinamičkih svojstava cigle i težine prosječne zgrade iz programa poticajne stanogradnje definitivno poseban (da ne kažemo strašan) podatak. No po starom dobrom običaju u kojem ne želimo biti "radio-Mileva" već realan automobilistički portal, nećemo špekulirati, već ćemo se strpiti koji tjedan, kada će ovo čudovište biti svijetu predstavljeno na Essen Motor Showu.
TEKST: Ivan "IGloo" Gluhak
IZVOR SLIKA: Brabus.com