Hondaši čujte i počujte – Ovo su radosne vijesti iz Honde!
U Japanu su opčinjeni tehnologijom, ali to ne znači da će Honda dozvoliti robotima da upravljaju njihovim automobilima. Hondaši čujte i počujte!
U intervjuu za CarBuzz, glavni inženjer za Civic Mitsuru Kariya rekao je nešto više o budućim planovima Honde. Između ostalog, rekao je da nastoje izvući što je više snage moguće iz malih turbo motora te je napomenuo da zaista vjeruju u autonomnu vožnju. Ona će zasigurno uskoro doći, ali na sreću svih oktanoglavaca, uvijek će ostaviti prostora da ljudi mogu voziti svojim rukama i nogama kako su navikli.
Smatra da mora biti granica između robota i ljudi. Ljudi koji uživaju u vožnji sve se više boje budućnosti jer smatraju kako će sve biti robotizirano. Uvijek se uplaše kad se priča o autonomnim automobilima. Ako mi želimo voziti, onda moramo imati tu mogućnost. Zapravo, nevjerojatno je zamisliti da se bližimo vremenu gdje ćemo se morati boriti s vlastitim automobilom da nas pusti da s njime upravljamo.
Gospodin Kariya je najviše ponosan na Civic desete generacije i njegov “dynamic performance.” Ako roboti zavladaju automobilima u bližoj budućnosti, neće biti nikakvog uživanja u vožnji. Kad su u pitanju ekološki nastrojeni automobili i njihova budućnost, Honda ima slično razmišljanje kao i Toyota. Obje marke ne teže baš električnim automobilima ili hibrida. Oslanjanju se najviše na vodikove gorive ćelije. U dugoročnoj budućnosti još uvijek vjeruju da je njihov najbolji pogonski sustav upravo sustav gorivih ćelija. Sa stajališta učinkovitosti, zagađenja, gledišta performansi i praktičnosti to je najbolje rješenje. A još je bolje to što se napuni u nekoliko minuta. Međutim, dok ovako nešto ne postane normalno i svakidašnje, elektrifikacija je još uvijek vrlo važan aspekt.
Honda trenutno nudi Accord u Hybrid verziji te planira pokrenuti model Clarity s gorivim ćelijama krajem ove godine. Na pitanje da li možemo očekivati hibridnu verziju od trenutne desete generacije Honde Civic odgovorio je: “Platforma novog Civica je dizajnirana da se uklopi s hibridnim sustavom. U ovom trenutku još uvijek ne postoji plan za hibridni model, ali od početka je dizajniran s namjerom da se kad-tad uključi takav sustav. Spremni jesmo, sve ovisi o tržištu. Vjerujemo u budućnost elektrifikacije.”
Ovo sve po nekoj logici zvuči da je hibridna verzija Civica u početnim fazama da se dovede u život. Sve zapravo vuče na izbjegavanje istine. Zašto bi dizajnirali Civic koji je po svemu prilagođen za ovakvu tehnologiju, a ne planiraju ga proizvoditi s istom takvom tehnologijom. Honda sigurno istražuje tržište te sve bilježi kako bi se odlučila u kojem smjeru njihova budućnost treba ići. Mi želimo da autonomni automobili ne zavladaju u skorije vrijeme, a budući hibridi iz Honde, koji zasigurno uskoro stupaju na scenu, neka imaju barem malo onog Hondinog pedigrea i performansi.