Lamborghini i test koji nije dobro prošao
Kada na ulici vidite neki super-automobil i (najčešće ćelavog) lika s podignutom kragnom polo-majice i s modernim naočalama preko cijele face, prvo pomislite ono jalno „kakva seljačina“. No znanstveno je dokazano da procesi u pozadini mozga istovremeno misle da bi se i vaš seksualni život uvelike poboljšao kada bi jedan takav automobil imali u svom vlasništvu.
S obzirom na to da ste kliknuli na naslov ove teme i nakon uvoda (najvjerojatnije) pomislili kako jedno s drugim i nema nekog pretjeranog smisla, slijedi jedan auto-ironični elaborat…
Svijet super-automobila fascinantan je u svakom pogledu. Tehnologija iza njega apsolutno je fascinantna, dok dizajn u službi aerodinamike i apsolutne atraktivnosti očarava u svakom pogledu.
S druge strane faktori koji podrazumijevaju udobnost, ergonomiju, faktor sigurnosti i onaj koji podrazumijeva troškove na gorivo, osiguranje, cestarine, poreze na zrak, postojanje i njima slične financijske obaveze padaju u drugi plan.
Samim time se psiholozima na svjetski poznatom „Sveučilištu oboljenja pameti i kroničnih deformacija morala“ u Hrvatskom Leskovcu učinilo interesantnim provesti niz testiranja i iz njih izvesti statistiku koja se bavi odnosom super-automobila i ljudi.
Provedeno istraživanje dovelo je do statističkih podataka koji za početak kažu kako ukupno 92,4% muškaraca u dobi od 21 do 51 godine ne bi imalo ništa protiv jednog takvog automobila u svom vlasništvu.
Zatim je poznat i podatak koji kaže da od tog postotka čak 78,6% ispitanika ideju „obogaćivanja seksualnog života“ stavlja među prva tri osnovna razloga za kupnju super-sportskog automobila.
Isto tako vrijedi navesti i onih 0,6% ispitanika kojima su performanse na prvom mjestu, a tu je i rezultatno stanje od točno 10% onih kojima je najbitniji „Bling faktor“ takvog automobila.
Prema dotičnim je statistikama moguće rangirati i proizvođače super-automobila, pa u nastavku donosimo popis i njemu pripadajuće postotke:
Lamborghini 51,2%
Ferrari 23,1%
Porsche 10,3%
McLaren 8,6%
Pagani 3,3%
Ford 2,4%
Mercedes-Benz 0,8%
Ukupan zbroj gore navedenih postotaka dovodi do zbroja u iznosu od 99,7% ispitanika i njihovih afiniteta prema pojedinim proizvođačima super-automobila.
Ostatak od 0,3% ispitanika je nažalost morao biti diskvalificiran, jer „onaj Brabusov Smart“, „Golf dvojka GTI“, „tjunirani Civic s Vitekom i nitrom“, te „čipirana Ibica“ nisu prošli unutar klasifikacije – kako intelekta i zdravog razuma, tako i ovog dijela koji se dotiče poimanja super-automobila.
Nakon dobivenih statistika se istraživanje usmjerilo prema modelima tvrtke Lamborghini, te je praktično (tj. na terenu) provedeno detaljno ispitivanje u realnom svijetu.
Za to je testiranje prvenstveno sasvim slučajno odabrana predivna hrvatska obala, tj. splitska, zadarska, šibenska i makarska riva, a kao automobil za ispitivanje odabran je Lamborghini Aventador iz 2014. godine koji je na nekoliko dana iz svoje garaže posudio g. Radoje Papash (inače povratnik iz dijaspore i budući koncesionar najvećih plaža u Dalmaciji).
Testiranje je provođeno prvenstveno vizualnim putem, tj. nepropisnim parkiranjem Lamborghinija na vidljivo mjesto, te zatim snimanjem reakcija (tj. pogleda) i bilježenjem istih u za to posebno konstruiranu tablicu na tabletu.
Zatim je u drugoj fazi napravljena nekolicina intervjua prema unaprijed zadanim pitanjima, te prema klasifikaciji oba spola u zasebnim tabelama.
Muški dio vezan uz ovaj praktični dio statistike reagirao je s cijelih 100% pozitivnih odgovora na pitanje „Bi li volio imati ovakav automobil?“, a sami odgovori su ispali istovremeno interesantni i poprilično ujednačeni.
Ukupno 42% muškaraca na to pitanje je odgovorilo s „Ae“, 31% je odgovorilo „Jok, ti bi“, a 16% ispitanika na upit je odgovorilo s „Hihihi“. Ostali su davali odgovore poput „Naravno da bih“, „Da“, „Aha“ i „J**o to“ Rec´ ti meni đes´bio deves´prve“, a jedan je odgovor u obliku „Bilo bi to stvarno izuzetno lijepo i predstavljalo bi jedan superioran doživljaj za sva čula“ izazvao incident, te je dotični ispitanik od strane nekolicine znatiželjnika istog momenta proglašen „pederom“, premlaćen i bačen s rive u more.
Nakon ispitivanja muškog dijela populacije, na red je stigao i onaj ženski dio – i to prema unaprijed postavljenim kriterijima i zbroju ukupnih vrijednosti Au4Me (što je internacionalni kemijski element koji označava „Gold digger“ sindrom, odnosno po naški rečeno sponzorušu).
U tom je segmentu donedavno mega-popularni Lamborghini na opće iznenađenje poprilično podbacio.
Naime, na pitanje „Što bi sve dala da ti dečko vozi ovakav auto?“ ukupno 67% ispitanica je odgovorilo „Ništa“. To naravno nitko nije očekivao, jer kako Lamborghini Aventador svojom pojavom „gađa“ onu mušku stranu, tako se pretpostavilo da bi se i onaj ženski dao „gađati“ na isti način. No tu je statistika ispala krivom, te je ispalo da današnje djevojke ovakve automobile danas i ne doživljavaju baš previše. Ili je pak problem u tome što se u sklopu pitanja automatizmom povezao pojam „dečko“, jer to podrazumijeva vezu i obaveze, što niti jedna sponzoruša ne voli.
Ostatak od ukupno 33% ispitanica unutar dobne granice od 18 do 40 godina se oko dečka s Aventadorom u svom vlasništvu izrazilo striktno pozitivnim odgovorima, te je za pretpostaviti kako za tu kvotu djevojaka i žena vrijednost elementa Au4Me stabilno stoji na visokom nivou.
Doduše, vrijedi napomenuti kako je prije tridesetak godina proveden isti ovakav test s Lamborghinijevim modelom Countach, no djevojke s adresom prebivališta na prostoru bivše Jugoslavije ovaj su element pokazivale u puno većoj koncentraciji. Tadašnje statistike pokazivale su čak 76% djevojaka i žena čiji su organizmi sadržavali visoke koncentracije ovog elementa.
Vrijedi napomenuti i kako se 1,6% tih ispitanica izjasnilo kako bi radije imale dečka s Lamborghinijem LM002, no kasnije je utvrđeno kako se radi o kćerima oficira i djevojkama vojnika, pa je taj dio statistike označen nevažećim.
Uglavnom, kako zaključak ovog interesantnog istraživanja pokazuje, današnji muškarci bi dali sve od sebe da u svom vlasništvu imaju super-automobil, te da kroz njega prožive hrpetinu seksualnih avantura s pripadnicama ljepšeg spola i time nadoknade propušteno.
Lamborghini Aventador se pokazao kao omiljeno „oružje“ u toj potrazi za vlastitim boljitkom, te stoga vrijedi istaknuti tvrtku Lamborghini kao jednu od onih koje i dan-danas na tržište nude afrodizijak na četiri kotača.
No ženski je rod uvelike podbacio u sklopu aktualnih statistika, te je količina sponzoruša na domaćem terenu i više nego prepolovljena.
To naravno ide u prilog udrugama i organizacijama koje se na ovom ili onom nivou bave smanjenjem razlika između spolova, no s druge strane ne ide u prilog tvrtke iz Sant´Agate Bolognese koja je nekadašnje seks-simbole na četiri kotača u današnje vrijeme prisiljena prodavati pod klasifikacijom super-automobila.
Stoga vrijedi zaključiti kako s vremena ipak mijenjaju, a to je uvijek pozitivno, zar ne?!