Usporedba dvije Nismo Godzille – pokušajte pronaći razlike!
Nakon nedavnog otkrivanja novog 2017 modela, Nissan je očigledno napravio samo kozmetičke zahvate, jer ispod poklopca srce njegovih zvijeri je isto. Nismo GT-R 2016 i 2017, uoči razlike!
Nije smjelo za pretpostaviti da 10 od 10 ljudi neće naći zamjerku u ili na Nismo 2016 GT-R ljepotanu, ali inženjeri su picajzl.. perfekcionisti. Oboružani znanjem, sitničavošću te željom da bace konkurenciju na noge (a vjerojatno i cijeli svijet), gospoda razvojni inženjeri su uspjeli testirati i usavršiti svoje supersportsko čudo prije nego što izgovorite Nürburgring. Upravo na toj trkaćoj stazi je Nismo ostavio dušu da poboljša svoj razvoj i iznjedri novog potomka.
Kao što je napomenuto, pod haubama 2016 i 2017 modela kuca isto srce. 3.8-litreni V6 motor s 600 KS i 652 Nm. Usput, svaki motor krasi alu pločica s imenom inženjera koji ga je sastavio, aww. Ovjes je dodatno ispeglan i pogon na sva četiri kotača dorađen. Amortizeri, stabilizatori i opruge su samo dio onog čime su se pozabavili ne bi li od svoje Godzille učinili još superiorniji superauto. Sve to uz blago učvršćivanje karoserije je uzročnik još boljeg ponašanja u krivinama. Sam poklopac motora je još krući pa nema bojazni od deformiranja pri vrtoglavim brzinama.
A unutrašnjost svemirskog broda? Evidentno je da je smanjeni broj tipki daje šarm jednostavnosti. To 2017 Nismo definitivno pobjeđuje. Manje je više. No ne i kod veličine ekrana, jer ovaj 8-inčni daruje veću preglednost i veće ikone sretnom gadu koji u njega gleda. Ma nismo ljubomorni, samo.. nebitno. Ta nova tabla s instrumentima, kolo upravljača i kvalitetniji materijali su glavni i odgovorni nositelji promjena u interijeru. Novi sustav nadzora na središnjoj konzoli (od karbonskih vlakana) omogućuje i upravljanje bez dodirivanja. Oh!
Vanjštinu odlikuju karoserijske izmjene zbog poboljšanih aerodinamičkih svojstava. Svaki detalj je posvećen tom cilju, izgleda. Prednji krajevi su jednaki, izuzev novog odbojnika uljepšanog karbonskim vlaknima koji ovdje ipak ne služe za ljepotu, nego za optimum krutosti. Prednja maska je sada veća, opet naravno, time je na umu je protok zraka zbog aerodinamičke efikasnosti i hlađenja motora.
Ukratko, nova poboljšana zvijer je tu, još uvjerljivija, sigurnija, brža i moćnija. Što za cestu, što za stazu. No ako je 2016 verzija malo lošija, što sigurno tehnički jest, ne bismo imali ništa protiv da budemo “kažnjeni” posjedovanjem iste. Uživajte još malo u gledanju sličnosti i razlika, opijte se, besplatno je.