Automobili.hr
Automobili.hr
1klik logo
  • Najnovije
  • Najčitanije
Piše Ivan IGloo Gluhak 02.04.2021

Top 10: utrke i najsmješniji sponzori – 2. dio

Eto… Kako ne bismo ispali lažljivcima, sotonama, orijunašima ili nekim sasvim osamnaestim epitetom, u nastavku slijedi prvih pet simpatičnih (da ostanemo pristojni) sponzora.
Ali i jedna priča o totalnoj gluposti u kombinaciji s odjelom marketinga jednog tima u Formuli 1.

Kondomi i vjera - da je montaža, ne bi ovako dobro ispalo.
Kondomi i vjera – da je montaža, ne bi ovako dobro ispalo.
foto: Getty Images

05. Durex

Prije „provokativnih“ reklama i lubrikanata u raznim bojama, proizvođači prezervativa su morali pronalaziti inventivne ideje vezane uz reklamiranje i marketing. Stoga se netko pametan dosjetio u svijet Formule 1 ugurati pokretnu reklamu za prezervative i time stvoriti najbrže gume (ili bolje rečeno gumice) na svijetu.

John Surtees je 1976. godine u pratnji Missice Vicki Harris otkrio plahtu sa svojeg novog bolida. Ali u tom trenutku nije ni sanjao da će tim potezom uznemiriti ultra-konzervativnu britansku javnost.

Pa iako 1976. godina u analima (hehe) Formule 1 slovi kao godina najžešće borbe za naslov prvaka svih vremena, britanska televizija BBC nije prenosila tu sezonu.

Službeno objašnjenje kaže kako ovakav način reklamiranja kontracepcije „nije prikladan za obiteljsko gledanje“. A upravo ta je rečenica iskorištena kada se nakon neuspjelog ultimatuma BBC povukao sa staze u Brands Hatchu i stavio veto na prijenose tijekom ostatka te nevjerojatne sezone.

"Ma ne...moje dupe je veće".
“Ma ne…moje dupe je veće”.
foto: Racing Junk

04. Kim Kardashian

Da… Ima i toga. I to naravno u Americi, odnosno u sklopu NASCAR-serije utrkivanja.

Na samo je Valentinovo u Chevrolet Impali s brojem 36 na start utrke u Las Vegasu došao Mike Bliss. I mamio je poglede obučen u macho-kombinaciju prljavo i kričavo roze boje.
A tome je kumovala ni manje, ni više, nego sama Kim Kardashian.

Ideja je bila na to „posebno“ NASCAR-Valentinovo reklamirati njenu liniju mirisa, ne mareći pri tome za očit raskorak između „fudbalerke“, brkova u kombinaciji s potkošuljom i flekama od piva. Isto tako teta Kim u obzir očito nije uzela ni raskorak između života „na visokoj nozi“ u kombinaciji s „fotišopiranim“ pokazivanjima ogromne gole guzice na Instagramu.

No kako kažu… Svaka reklama je dobra reklama, zar ne?!

Paris i najveći vibrator s njenim imenom.
Paris i najveći vibrator s njenim imenom.
foto: Roundstone

03. SuperMartXé by Paris Hilton

Kolaboracija između tvrtke u vlasništvu Paris Hilton (koja se inače bavi profesionalnim organiziranjem partyja) i Blusens Moto GP tima unutar klase 125 kubičnih centimetara na moto-utrkama poprilično je smiješan.
No ne toliko zbog naziva i samog logotipa, odnosno roze boje koja na njemu prevladava, već zbog toga što je Josep Rodriguez tada bio u mogućnosti svima reći kako svaki vikend jaše Paris Hilton.

OK… S obzirom na njen „procureni“ porno-uradak i svo „znanje“ koje je pokazala u krevetu (i oko njega), reklo bi se da jahanje na Paris Hilton i nije nešto što bismo pod svaku cijenu voljeli probati. Ali cijela je priča oko ove kolaboracije nevezano za tu lošu i poprilično javnu seksualnu eskapadu i dalje smiješna.

U krajnjoj liniji, neka je i Paris Hilton jednom nekome sponzor.

Najbrža pasta za dupe na svijetu.
Najbrža pasta za dupe na svijetu.
foto: Racing Junk

02. Boudreaux´s Butt Paste

Ako i vama cijenjeni čitatelji ovo ne zvuči kao naslov nekog lošeg pornića iz osamdesetih, onda s nama nešto definitivno ne valja.
No baš da i nije tako, čini nam se da u javnosti na bilo koji način spominjati „pastu za guzicu“ za većinu nije umjesno. Barem u našim krajevima.

Pa ipak, sve to nije spriječilo vlasnika Donlavey Racing tima da na svojem NASCAR-bolidu pronađe mjesta upravo za logotip tvrtke Boudreaux´s Butt Paste.
I to na samom dupetu trkaćeg automobila.

Vozač je bio Kevin Ray i koliko je poznato redakciji (op.a.) dotični se nije mazao s ovom kremom. Barem ne za vrijeme utrke.
Ali zato mnoge bebe jesu. Jer kako ispada, ovo je jedan od najboljih balzama za dječju kožu koji je moguće kupiti.

Dodatna zanimljivost: ESPN Magazine je automobil s „Butt Paste“ naljepnicom i djetetom na haubi proglasio petim dizajnom po redu od kojeg se diže kosa na glavi.

Jaguarovih 300,000.
Jaguarovih 300,000.
foto: Hello Monaco

01. Ocean´s Twelve

Kolaboracija Formule 1 i estrade nije nikakva tajna. Od (gore spomenutog) švedskog četverca bez kormilara pod nazivom ABBA, preko Aerosmitha, Linkin Parka, Daft Punka i inih drugih glazbenih pripadnika, pa sve do filmova poput „Star Wars“, „Bourne Legacy“ i još nekolicine filmskih ostvarenja, bolidi Formule 1 svako toliko posluže kao pokretno i ultra-brzo reklamno platno.
Uglavnom, tako je nekako i Jaguar dogovorio kolaboraciju s izdavačkom kućom Warner Bros. čiji je film „Ocean´s Twelve“ 2004. godine višestruko (i poprilično agresivno) najavljivan na globalnom planu.

Dakle, reklo bi se kako ovaj sponzor nije ništa posebno i novo.
Ali upravo biste se tu prevarili, jer je uz ovo sponzorstvo vezana jedna od najglupljih i najnepotrebnijih situacija u svijetu utrkivanja.
I to svih vremena.

Naime, izuzev naljepnica i zvjezdane postave koja se u boksu družila s mehaničarima, Jaguar je na nosu oba bolida u Monaku imao po jedan čisti dijamant.
Njihova vrijednost bila je nekih 300,000 dolara po komadu i (nećete vjerovati) niti jedan ih osiguravatelj nije htio osigurati zbog mjesta i okolnosti u kojima su se dotični dijamanti našli.
A to se pokazalo dobrim potezom od strane osiguravajućih tvrtki, jer se Jaguarov bolid s Christianom Klienom za upravljačem zabio u zid zavoja Loew´s još tijekom prvog kruga Velike nagrade Monaka.

Naravno da je na mjesto sudara s ogradom u roku „keks“ pohrlila oveća skupina ljudi iz publike i da je dijamant s nosa bolida netragom nestao, pa je po završetku utrke objavljeno kako Jaguar daje novi X-Type onome tko donese dijamant u boks i vrati ga vlasniku. Odnosno izraelskoj tvrtki Steinmetz.

Uglavnom, ako postoji idiotskija odluka od ove i retardiranija marketinška kampanja, slobodno je navedite u sklopu komentara na našim službenim Facebook stranicama. Jer mi najiskrenije govoreći za nešto bedastije i nepotrebnije još nismo imali prilike čuti.

…a do tada zahvaljujemo vam na pažnji i želimo vam svima ubodan vikend (namjerni “tipfeler” – op. a.).

Osoblje.

Da nam ne biste rekli da muljamo...
Da nam ne biste rekli da muljamo…
foto: Hello Monaco

Podijeli s frendovima!

Ivan IGloo Gluhak
Ivan IGloo Gluhak
Dizajner, fotograf, tekstopisac i ovisnik o svijetu automobila od svoje treće godine života. Ponekad ljut, ponekad tvrdoglav, ali uvijek bez dlake na jeziku.
Pročitaj moje druge članke

*Svi tekstovi odražavaju osobne stavove autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala.


Najčitanije

Piše: Niko Poznat

10 stvari o kojima treba voditi računa u vožnji – Škola sigurne vožnje

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Ford – 10 stvari koje (vjerojatno) niste znali

Piše: Macho.hr

25 zanimljivih činjenica o automobilima koje sigurno niste znali!

Piše: Mislav Trusić

SAVJETNIK: Evo kako i zašto biste trebali prati motor svog automobila!

ADRIATIC Osiguranje

Najnovije vijesti

Piše: Niko Poznat

Trikovi kako se zauvijek riješiti zamagljenih prozora u autu!

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Volkswagen Golf kao Kylo Ren u negativu

Piše: Niko Poznat

Počinje najveći sportski događaj u hrvatskoj povijesti

Piše: Ivan IGloo Gluhak

Kad bi automobili slijedili mobitele iz devedesetih…

Piše: Quattroroute.hr

Uzbudljiva utrka u Imoli: Verstappen pokazao zube Hamiltonu i nadmoćno ga pobijedio

Piše: Ivan IGloo Gluhak

VIDEO: Dogodovštine vozača kamiona. Imate loš dan? Uvijek može biti i gori…


  • Oglašavanje
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Cookie policy
Automobili.hr © 2021. 4KA Media Group d.o.o. Sva prava pridržana