Top 10: utrke i najsmješniji sponzori – 2. dio
Eto… Kako ne bismo ispali lažljivcima, sotonama, orijunašima ili nekim sasvim osamnaestim epitetom, u nastavku slijedi prvih pet simpatičnih (da ostanemo pristojni) sponzora.
Ali i jedna priča o totalnoj gluposti u kombinaciji s odjelom marketinga jednog tima u Formuli 1.
05. Durex
Prije „provokativnih“ reklama i lubrikanata u raznim bojama, proizvođači prezervativa su morali pronalaziti inventivne ideje vezane uz reklamiranje i marketing. Stoga se netko pametan dosjetio u svijet Formule 1 ugurati pokretnu reklamu za prezervative i time stvoriti najbrže gume (ili bolje rečeno gumice) na svijetu.
John Surtees je 1976. godine u pratnji Missice Vicki Harris otkrio plahtu sa svojeg novog bolida. Ali u tom trenutku nije ni sanjao da će tim potezom uznemiriti ultra-konzervativnu britansku javnost.
Pa iako 1976. godina u analima (hehe) Formule 1 slovi kao godina najžešće borbe za naslov prvaka svih vremena, britanska televizija BBC nije prenosila tu sezonu.
Službeno objašnjenje kaže kako ovakav način reklamiranja kontracepcije „nije prikladan za obiteljsko gledanje“. A upravo ta je rečenica iskorištena kada se nakon neuspjelog ultimatuma BBC povukao sa staze u Brands Hatchu i stavio veto na prijenose tijekom ostatka te nevjerojatne sezone.
04. Kim Kardashian
Da… Ima i toga. I to naravno u Americi, odnosno u sklopu NASCAR-serije utrkivanja.
Na samo je Valentinovo u Chevrolet Impali s brojem 36 na start utrke u Las Vegasu došao Mike Bliss. I mamio je poglede obučen u macho-kombinaciju prljavo i kričavo roze boje.
A tome je kumovala ni manje, ni više, nego sama Kim Kardashian.
Ideja je bila na to „posebno“ NASCAR-Valentinovo reklamirati njenu liniju mirisa, ne mareći pri tome za očit raskorak između „fudbalerke“, brkova u kombinaciji s potkošuljom i flekama od piva. Isto tako teta Kim u obzir očito nije uzela ni raskorak između života „na visokoj nozi“ u kombinaciji s „fotišopiranim“ pokazivanjima ogromne gole guzice na Instagramu.
No kako kažu… Svaka reklama je dobra reklama, zar ne?!
03. SuperMartXé by Paris Hilton
Kolaboracija između tvrtke u vlasništvu Paris Hilton (koja se inače bavi profesionalnim organiziranjem partyja) i Blusens Moto GP tima unutar klase 125 kubičnih centimetara na moto-utrkama poprilično je smiješan.
No ne toliko zbog naziva i samog logotipa, odnosno roze boje koja na njemu prevladava, već zbog toga što je Josep Rodriguez tada bio u mogućnosti svima reći kako svaki vikend jaše Paris Hilton.
OK… S obzirom na njen „procureni“ porno-uradak i svo „znanje“ koje je pokazala u krevetu (i oko njega), reklo bi se da jahanje na Paris Hilton i nije nešto što bismo pod svaku cijenu voljeli probati. Ali cijela je priča oko ove kolaboracije nevezano za tu lošu i poprilično javnu seksualnu eskapadu i dalje smiješna.
U krajnjoj liniji, neka je i Paris Hilton jednom nekome sponzor.
02. Boudreaux´s Butt Paste
Ako i vama cijenjeni čitatelji ovo ne zvuči kao naslov nekog lošeg pornića iz osamdesetih, onda s nama nešto definitivno ne valja.
No baš da i nije tako, čini nam se da u javnosti na bilo koji način spominjati „pastu za guzicu“ za većinu nije umjesno. Barem u našim krajevima.
Pa ipak, sve to nije spriječilo vlasnika Donlavey Racing tima da na svojem NASCAR-bolidu pronađe mjesta upravo za logotip tvrtke Boudreaux´s Butt Paste.
I to na samom dupetu trkaćeg automobila.
Vozač je bio Kevin Ray i koliko je poznato redakciji (op.a.) dotični se nije mazao s ovom kremom. Barem ne za vrijeme utrke.
Ali zato mnoge bebe jesu. Jer kako ispada, ovo je jedan od najboljih balzama za dječju kožu koji je moguće kupiti.
Dodatna zanimljivost: ESPN Magazine je automobil s „Butt Paste“ naljepnicom i djetetom na haubi proglasio petim dizajnom po redu od kojeg se diže kosa na glavi.
01. Ocean´s Twelve
Kolaboracija Formule 1 i estrade nije nikakva tajna. Od (gore spomenutog) švedskog četverca bez kormilara pod nazivom ABBA, preko Aerosmitha, Linkin Parka, Daft Punka i inih drugih glazbenih pripadnika, pa sve do filmova poput „Star Wars“, „Bourne Legacy“ i još nekolicine filmskih ostvarenja, bolidi Formule 1 svako toliko posluže kao pokretno i ultra-brzo reklamno platno.
Uglavnom, tako je nekako i Jaguar dogovorio kolaboraciju s izdavačkom kućom Warner Bros. čiji je film „Ocean´s Twelve“ 2004. godine višestruko (i poprilično agresivno) najavljivan na globalnom planu.
Dakle, reklo bi se kako ovaj sponzor nije ništa posebno i novo.
Ali upravo biste se tu prevarili, jer je uz ovo sponzorstvo vezana jedna od najglupljih i najnepotrebnijih situacija u svijetu utrkivanja.
I to svih vremena.
Naime, izuzev naljepnica i zvjezdane postave koja se u boksu družila s mehaničarima, Jaguar je na nosu oba bolida u Monaku imao po jedan čisti dijamant.
Njihova vrijednost bila je nekih 300,000 dolara po komadu i (nećete vjerovati) niti jedan ih osiguravatelj nije htio osigurati zbog mjesta i okolnosti u kojima su se dotični dijamanti našli.
A to se pokazalo dobrim potezom od strane osiguravajućih tvrtki, jer se Jaguarov bolid s Christianom Klienom za upravljačem zabio u zid zavoja Loew´s još tijekom prvog kruga Velike nagrade Monaka.
Naravno da je na mjesto sudara s ogradom u roku „keks“ pohrlila oveća skupina ljudi iz publike i da je dijamant s nosa bolida netragom nestao, pa je po završetku utrke objavljeno kako Jaguar daje novi X-Type onome tko donese dijamant u boks i vrati ga vlasniku. Odnosno izraelskoj tvrtki Steinmetz.
Uglavnom, ako postoji idiotskija odluka od ove i retardiranija marketinška kampanja, slobodno je navedite u sklopu komentara na našim službenim Facebook stranicama. Jer mi najiskrenije govoreći za nešto bedastije i nepotrebnije još nismo imali prilike čuti.
…a do tada zahvaljujemo vam na pažnji i želimo vam svima ubodan vikend (namjerni “tipfeler” – op. a.).
Osoblje.