VIDEO: Swincar ide gdje sva terenska vozila posustanu!
Na spomen riječi „off-road“ ili „offroader“ većini prvo na pamet padne veliko terensko vozilo u čijoj se brošuri negdje spominje mogućnost odlazaka na makadamske puteve. Sve je manje vozila koja su stvorena prvenstveno s vožnjom područjima gdje je asfalt nepoznat pojam na umu, a premda neka jesu sposobna, vlasnici ih često čuvaju od potencijalnih skupih oštećenja.
Dakako, na drugom kraju „off-road“ palete i dalje postoji Lada Niva. No, ovoga puta tema je jedno terensko vozilo koje šumama, jamama i kanalima pristupa na jedan sasvim drugačiji i novi način. Predstavljamo vam Swincar, francusku tvorevinu koja vam omogućava da kročite tamo gdje će posustati i najbolji današnji terenci. Štoviše, čak i tamo gdje se nećete usuditi ići pješice.
Kao što je to često slučaj kod najboljih inženjerskih postignuća, Swincar je konstruiran uz pomoć inspiracije koju nam tako velikodušno pruža Majka Priroda. Koja je to životinja postavljena s one strane prozirne folije pri kreiranju Swincara? Radi se naravno o pauku, što postaje očito već prvim pogledom na vozilo i njegove „noge“ koje se pružaju od tijela poput paukovih.
Na središnji dio vozila spojena su četiri kotača putem vlastitog i neovisnog ovjesa, koji funkcionira zasebno i omogućava vozilu da savlada nevjerojatne uspone i kuteve isključivo mehaničkim načinom bez elektroničkih pomagala. Pri vožnji kosinom Swincar zahvaljujući velikim pomacima svakog kotača konstantno ostaje u horizontalnoj poziciji, održavajući kontakt s podlogom koja se neprekidno mijenja.
Automobil pokreću četiri elektromotora izlazne snage od 1 do 1,5 kW, koji se nalaze u svakom kotaču pojedinačno, tako da vozeći šumama i netaknutom prirodom možete uživati bez straha od zagađivanja okoliša i isto tako u savršenom nedostatku buke motora s unutarnjim izgaranjem.
Sve u svemu, ovo rekreativno vozilo zvuči kao zanimljiv suputnik svim avanturistima koji slobodno vrijeme vole provoditi u šumama, poljima i plažama. Dobra stvar je i što se vozilo vrlo lako može prilagoditi snježnim površinama tako da se kotači zamijene skijama. Postoje izvedbe s mogućnošću upravljanja s dva ili četiri kotača, a opcija su baterije kapaciteta 2 kWh, 4 kWh i 6 kWh. Također, vozilo uz određene modifikacije mogu koristiti osobe s invaliditetom.