Obnovljeni BMW 507 Elvisa Presleyja predstavljen u punom sjaju!
Za vrijeme služenja vojnog roka 1958. godine u Njemačkoj, nadaleko poznati pjevač, zabavljač i općenito jedna od najutjecajnijih javnih ličnosti iz domene šoubiznisa 20. stoljeća – Elvis Presley – u jednom je salonu primijetio automobil koji je poželio istog momenta, toliko jako da je zaboravio na prvotnu namjeru da nabavi Porsche Spyder. Kraljeva želja se dakako ostvarila, međutim ne znajući da je automobil zapravo uzeo u najam, s njime se morao oprostiti prije povratka kući. I tu priča tek počinje.
Automobil u pitanju je BMW 507, zanosni roadster u koji se Elvis zaljubio na prvi pogled, a koji je proizveden u svega 253 primjerka. Onaj s brojem šasije 70079 sa sobom donosi itekako zanimljivu povijest, koju su osim pjevača krojili vozač utrka Hans Stuck i još jedna nepoznata osoba, da bi krajem 1960-ih završio u rukama (preciznije, štali) Jacka Castora smještenog u blizini San Francisca. On je zadržao automobil do 2014. godine, kada je u suradnji s novinarkom Bimmer magazina Jackie Jouret otvorio priču o povijesti automobila sa željom da provjeri istinitost tvrdnje da je on nekada uistinu pripadao famoznom Kralju. Iz BMW-a su nakon detaljnih provjera potvrdili Elvisa kao bivšeg vlasnika, a potom otkupili automobil kako bi njihova Group Classic divizija odradila restauraciju koju je i Jack planirao, a koja je bila prijeko potrebna budući da se automobil nalazio u blago rečeno katastrofalnom stanju s brojnim vitalnim dijelovima koje je ili pojela hrđa ili ih jednostavno nije bilo.
Iako ga je originalno kupio u bijeloj boji, Elvis je navodno odlučio promijeniti boju u crvenu inspiriran činjenicom da je veliki broj njegovih obožavateljica imao „naviku“ crvenim ružem ispisivati vlastite brojeve telefona na njegov automobil. Zapravo, tijekom povijesti automobil je premazivan čak osam puta, a pretrpio je i određene modifikacije što je uključivalo stražnju osovinu i Chevroletov motor gdje se tvornički nalazio 150 KS snažan 3,2-litreni V8 motor iz BMW-a. U rukama stručnjaka za restauraciju 507-ica je rastavljena do najsitnijih dijelova, što je bio uvjet da se obnovi ono što se da obnoviti i rekonstruira ono što se ne da. Slojevi boje pažljivo su uklonjeni, nakon čega je započela i dugotrajna borba s korozijom (podsjetimo da je kompletna restauracija trajala oko dvije godine), uz želju da se originalni temelji sačuvaju gdje god je to moguće. Bilo je nemoguće u slučaju motora budući da je nedostajao, pa su se iz BMW-a odlučili na težak posao sklapanja novog prema specifikacijama iz 1957. godine.
Kompletan posao odrađen je uz poštivanje želje sada pokojnog Jacka Castora da automobil u maksimalnoj mjeri bude identičan onome u koji se Elvis zaljubio prije više od pet desetljeća. To uključuje i interijer, čija se sjedala nisu mogla popraviti pa su izrađena nova na bazi originalnog čeličnog okvira, dok se umjesto umjetne pjene kakva se danas koristi iskoristila guma s kokosovim vlaknima, kao u originalnom automobilu.
Obnovljeni automobil u bijelo-crnoj kombinaciji javnosti je predstavljen tijekom održavanja događaja pod nazivom Monterey Car Week, a nakon toga u planu je predaja ključeva Ronu Gilmartinu, Jackovom dugogodišnjem prijatelju koji će preuzeti daljnju brigu o automobilu.