Monovolumen – Honda Odyssey, s više od 700 konja!?
“BoostedBoiz” je kanal na YouTubeu koji se većinom bavi Hondama, tj. ugrađivanjem Turbo-punjača u njih. I sve je to bilo normalno dok se radilo o raznim Civicima, no onda im je jednog dana za oko zapela Honda Odyssey (kod nas Shuttle) te su se s njom uputili na „YouTuber Callout“…
Ovaj YouTube kanal je do svoje slave došao brojnim videima u kojima Civic opremljen H22 motorom (motor koji se serijski ugrađuje u Type S izvedbu posljednje Honde Prelude) te turbopunjačem u uličnim drag utrkama bez ikakvih problema pobjeđuje više-manje sve što mu stane na put. Za razliku od mnogih drugih sličnih YouTubera, Kyle Wade (osnivač kanala) nije samo klinac s puno novca koji kupuje skupe dijelove već veliku većinu toga izrađuje sam. Za ovaj konkretan projekt sam je napravio ispušnu granu, sastavio blok i glavu motora s novim dijelovima te i veliku većinu popratnih stvari.
No, nas je posebno privukao dio dijelova (mjenjač i blok motora) koji dolaze s otpada, ali i sam automobil koji je unatoč tome na valjcima razvio snagu od 727 konjskih snaga na kotačima. U Floridi je još dodatno podignut tlak turbine te možemo samo nagađati brojku.
To se kasnije ipak pokazalo previše za mjenjač s otpada.
Najskuplji pojedinačni dio u ovakvom projektu jest spojka koja može prenijeti svu tu snagu, dok uštedi budžeta poprilično ide na ruku to što jedan od njegovih dobrih prijatelja posjeduje valjke i ima iskustva s remapiranjem, te ne mora iznova sve to plaćati prilikom svake nove modifikacije.
Ako vas je ovo imalo privuklo cijeli projekt možete vidjeti na YouTube kanalu BoostedBoiz-a.
Na drag utrci na „YouTuber Callout-u“ monovolumen je uspio pobijediti Chevrolet Corvette s dva turbopunjača bez većeg dijela karoserije (’cause weight reduction, rekli bi Ameri), a jedan se primjerak BMW-a 335i spasio od poraza samo zato što se mjenjač s otpada napokon raspao. Stoga ispada i više nego zanimljivim sve što je moguće složiti sa relativno niskim budžetom, a uskoro će se na spomenutom kanalu pojaviti nove promjene na jednom Civicu (EK), Nissanovom modelu Silvia (S14), te na jednom K24-motoru (inače iz Accorda Type S) ugrađenom u Toyotu MR2.