Mercedes i još neki brendovi marketinški vole Pokémon GO
Pokémon GO zaraza se nekima možda čini već iritantnom, no poneki automobilski brendovi poput Mercedes Benza vide u tome svemu izvor velikog marketinškog potencijala.
Pokémon GO igrica je, kao što znamo, prohujala svijetom poput pošasti i ostavila hrpu zaraženih pripadnika ljudske vrste. Njezin utjecaj ne jenjava. Neki je proklinju jer na svaki spomen iste dobiju gotovo pa alergijsku reakciju, neki je igraju, neke nije briga, a neki su je odlučili debelo iskoristiti. Možemo li ih kriviti? Napokon, posao im je nanjušiti dobre marketinške potencijale.
Ti neki zasigurno nisu Volkswagen grupa. Što je zajedničko Volkswagenu i Iranu? Pa to da su, naime, oboje zabranili Pokémon GO iz, kako tvrde, posve istih razloga. Onih sigurnosnih. Kako igrica dobiva mnogo podataka o korisniku neki u tome vide potencijal za industrijsku ili kakvu drugu špijunažu pa žele sve preduhitriti i eventualnu opasnost sasjeći u korijenu. Neki, pak, idu toliko daleko da na razini države proglašavaju fetvu. Nećemo reći o kojoj državi je riječ. :kašljuc: saudijskaarabija :kašljuc:
Biti zaposlenik nečega i imati igricu instaliranu na mobilnom uređaju je, ustvari, nešto sasvim drukčije od današnje teme. A to je iskorištavanje marketinških potencijala. Mercedes-Benz je možda prvi automobilski brend koje će pokušati iskoristiti svu Pokémon Go pomamu za promicanje svoje prodaje. Njihovi takozvani “mamac moduli” (lure modules) u blizini Poké Stopsa koji privlače Pokemone, moći će omogućiti Mercedes-Benz prodavateljima približavanje onih ljudi koji love Pokemone. I to u njihovim auto salonima ili lokalnim događajima. Navedeni moduli su vidljivi svim predanim lovcima na Pokémone u blizini svih Poké Stopa i namjera im je da ih navede da posjete događaje ili okupljanja u organizaciji Mercedes-Benza.
Svojom brzom reakcijom Mercedes-Benz je pokazao da je neustrašivi pionir kad se priča o stvarima poput primjene inovativnih marketinških tehnika. Kad smo kod toga, Mercedes već neko vrijeme nosi tri zvjezdice dobivene za sustavno korištenje online igara i videa dodijeljene od strane klijenata i kupaca.
Detaljan priručnik za lov na mamce upravo je distribuiran prodavateljima kako bi se mogli prilagoditi čarima nove prodajne kampanje. Spomenuti „mamac modul“ je aktivan svega 30 minuta i potencijalno privlači Pokémon igrače koji su u potrazi. Nakon tih 30 minuta se mora ponovno taj modul aktivirati, a trgovci mogu prijaviti svoje Poké Stops na webu Pokemona. Nema nikakve sumnje kako će recentna Pokémon manija dovesti u Mercedes-Benz salone i poneke ljude koji njih nisu inicijalno planirali pohoditi.
I drugi su na sličnom tragu. Street Toyota, primjerice. U jednom svom teksaškom salonu rabljenih vozila organizirali su Pokemon događanje, a svega dva dana poslije je to urodilo plodom. 20 dolara je prvotno potrošeno na module za mamljenje i još otprilike toliko na promociju putem Facebooka i Instagrama. Strahovito malo novca za posljedicu u vidu prodaje Chrysler Town & Country (iz 2012.) i dva Ford Escape vozila (iz 2010. i 2011.).Više nego solidno.
I vi onda recite da su ti trgovci ludi.