Mercedes-Benz G-klasa – legenda o(p)staje do 2027.
Dobra vijest za sve Čečene, Ruse, lovce, osobe s problemom mikropenije, ljubitelje terenskih automobila, te domaće „poduzetnike“ i porezne dužnike – G-klasa će usprkos svom obliku pravokutnika nadživjeti hrpetinu aktualnih SUV-modela.
Zemlja se iz dana u dan okreće, ljudi se u ciklusima bude i idu ponovo spavati, a tehnolozi i genijalci iz još nekih segmenata današnje auto-industrije iz dana u dan smišljaju neke nove izgovore i slogane kojima će zaluditi potencijalne kupce.
Takav trend nije ograničen na neku posebnu kategoriju tržišta, te na neku posebnu marku ili model, već je samo nešto vidljiviji u smislu određenih klasa automobila. Posebice kad je riječ o SUV-modelima koje danas nudi manje-više svaki proizvođač automobila na svijetu.
Bili mali ili veliki, luksuzni ili spartanskije opremljeni, te bili voljeni od strane playboya ili manje-više običnog puka, SUV-automobile i dan-danas jednostavno ne podnosim.
Ne sviđa mi se klasifikacija, ideologija zaudara po kompleksima manje vrijednosti, a ona klasično amerikanizirana priča koja iza SUV-ova (i dalje) stoji za mene apsolutno nikad neće imati smisla.
Dapače, ne samo da su SUV-ovi u današnje vrijeme često odraz osjećaja nadmoći za one koji se nalaze za volanom istih, već me osim toga u pravilu najviše smeta činjenica da su nekad legendarni terenci poprimili takvu klasifikaciju, što je pak ne samo krivo, već (i opet) jedan od prikaza dvostrukih mjerila svijeta u kojem živimo.
Naravno, kako to skoro svakodnevno biva u sklopu reakcija cijenjenog čitateljstva našeg malog internetskog kutka, većina će i opet reći da sam u krivu, te da sam glup, tvrdoglav ili jednostavno ne shvaćam neke stvari, no za sve takve „komentatore“ imam samo jedno pitanje: zašto su Jeep Cherokee, Range Rover i Toyota Land Cruiser odjednom postali SUV-ovi, a npr. Lada Niva nije?
Mislim da sam tim pitanjem na neki način sve rekao.
No ovo nije priča o mom osobnom manjku afiniteta prema SUV-automobilima, već o jednom posebnom terencu za koji nikada neću prihvatiti takvu tupu i amerikaniziranu klasifikaciju.
Naravno, riječ je o legendarnoj G-klasi koju već od davne 1979. godine uporno potpisuje tvrtka Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz G-klase pravi je terenac i jedan iznimno praktičan, udoban i iznimno upotrebljiv automobil koji za svoje postojanje ne treba šupljikave marketinške slogane i slične izmišljotine kojima proizvođači automobila danas pribjegavaju.
To je jedan od onih automobila s kojima iz kazališta možete bez problema svratiti na pecanje uz neku rijeku koja vam se nađe na putu i nitko vas ni na jednom ni na drugom mjestu neće nikada pogledati krivo.
Automobil u kojem zbog udobnosti samog automobila ili pak povišene karoserije rupe na cesti ili obližnjem makadamskom puteljku jednostavno ne postoje i G-klasa se s takvim preprekama na cesti nikada neće mučiti.
Ukoliko je pak vani minus dvadeset, te je G-klasa zaleđena poput parkinga na kojem se nalazi, i opet nema brige, jer današnja oprema koja ovaj automobil prati dozvoljava vlasniku da praktički iz dnevne sobe riješi problematiku leda, te se odveze sa snijegom i ledom zatrpanog parkinga bez ikakvog problema.
I ne…nikako ne favoriziram ovaj automobil bez nekog realnog uporišta, već to što čitate doista je isprobano u praksi, te samim time mogu bez problema reći kako Mercedes G-klase nije SUV, već jednostavno savršena alternativa za one kojima kockasta karoserija ne smeta zbog sveg ostalog što je G-klasa u stanju ponuditi svojim vlasnicima.
Samim time me izuzetno veseli nedavni intervju s nekim od glavnih ljudi ove tvrtke, koji su se jednoglasno složili oko neupitnog o(p)stanka G-klase u ponudi na tržištu do 2027. godine.
Naravno, pri tome nitko nije ni spomenuo neke bitnije i radikalnije promjene u smislu dizajna, te bi po svemu sudeći G-klasa tijekom sljedećih godina trebala samo mrvicu narasti i krovom se sniziti za koji centimetar, dok sve ono bitno što opisuje ovaj legendarni automobil u pravilu ostaje isto.
Uz daljnju evoluciju će se naravno poraditi na još više opreme, te pokojem detalju u sklopu interijera, no ideja nije beskompromisno modernizirati automobil, već jednostavno istovremeno održavati tradicionalan pristup, te pratiti vremena u kojima će G-klasa ponosno koračati uz konkurenciju.
Dakle ukoliko ste zaljubljenik u ovaj automobil, pretpostavljam da u ovom času imate osmijeh na licu, no ukoliko pak niste, ne brinite, jer G-klasa ionako nikada nije automobil za svakoga.