ANKETA: Kada kupujete rabljeni auto, koliko vam je bitno da je za njega brinuo ovlašteni servis?
Svi poznajemo ljude koji uvijek kupuju isključivo nove aute, ne zato što imaju puno love nego zato što nisu spremni “riskirati” kupnjom rabljenog. No taj rizik je moguće gotovo eliminirati ako je automobil redovno posjećivao ovlašteni servis.
Mnogi od nas će visoku cijenu novog automobila u odnosu na rabljeni doživjeti kao nepremostivu prepreku, te će radije kupiti auto više klase star nekoliko godina s full opremom za isti novac. S druge strane kupovina rabljenog vozila itekako može biti rizična ako niste vični na koje sve načine možete procijeniti stanje u kojem se dotično vozilo nalazi. Istina da možete uvijek automobil uvijek odvesti kod nekog stručnog da pregleda auto, no ako se to napravi temeljito i to će vas nešto koštati (pogotovo ako ćete to raditi sa svakim automobilom koji dođe u uži izbor vaše kupnje).
Tako se kod kupoprodaje (rabljenih) automobila jedna od bitnih stavki pokazala njegova pouzdanost, koju lako možete potkrijepiti servisnom knjižicom. Na žalost mnogi smatraju da je servisiranje u ovlaštenom servisu nešto što je “nužno” potrebno samo novijim automobilima zbog garancije te da na takav način prodavači dodatno “izvlače novac” od svojih klijenata.
Neki servisi su pronašli način kako motivirati vlasnike starijih automobila da dolaze u ovlašteni servis. Ovlašteni BMW servis Baumgartner svojim klijentima daje popust na redovan servis što je vozilo starije, tako na primjer ako posjedujete automobil star više od 5 godina popust na dijelove će biti 10%, a ako je stariji od 6 godina popust se penje na 15%, također identično je i sa samom uslugom, ona također postaje jeftinija – pogledajte tablicu:
STARIJI OD: | POPUST NA DIJELOVE | POPUST NA USLUGU |
---|---|---|
4 godine | 5 % | 10% |
5 godina | 10% | 15% |
6 godina | 15% | 20% |
10 godina | 15% | 33% |
Vjerujem da ako dugoročnije gledate na povrat svoje investicije i planirate dobiti što više novca za svoj automobil prilikom prodaje, ili pak razmišljate o brzoj prodaji pa se samo želite kvalitetom, a ne cijenom istaknuti od ostalih, odlazak u ovlaštene servise izgleda kao mudra odluka, pogotovo ako uzmemo u obzir ovakvu jednu mogućnost ostvarivanja dodatnih popusta. Možda kod automobila koji su manje vrijednosti to nije toliko bitno je li neovlašteni ili ovlašteni servis, ali ako se plaća preko 100.000 kn za rabljeni auto nikome nije svejedno hoće li dobiti vozilo koje je pretrpjelo sudar ili s nekim drugim felerom koji se ne može lako otkriti.