Iznimno rijedak prototipni Ferrari F40 progutao plamen!
Biste li mogli dokučiti da se na priloženim fotografijama nalazi kostur Ferrarija F40, jednog od najrespektabilnijih superautomobila modernog (relativno) vremena?
Nezamislivu sreću i osmijeh na lica donosi nam saznanje da netko zapravo koristi svoj ekstremno rijedak i skupocjeni Ferrari F40 onako kako su to njegovih tvorci zamislili – vozeći ga. Međutim, oni koji svoje primjerke s druge strane maze, paze i čuvaju u kontroliranim uvjetima podalje od bilo kakvih elemenata imaju svoje argumente koji dobivaju na jakosti jednom kada se dogodi nešto neočekivano i tragično. Primjerice, da od voljenog supersportskog automobila na kraju dana ostane samo kostur i hrpa neprepoznatljivih egzotičnih dijelova, a samim time i gomila isplakanih suza koje riječi kajanje daju novo značenje. Nažalost, vlasnik ovog primjerka lišen je svojeg metalnog ljubimca nakon što ga je iz još nerazjašnjenih okolnosti plamen u potpunosti rastavio na proste faktore negdje u Italiji.
Svaki puta kada automobil ovakvog kalibra napusti ovaj svijet auto-entuzijasti s velikom žestinom zahtijevaju proglašavanje dana žalosti, a dodatan razlog za tugovanje daje za sada neprovjerena teza da se radi o jednom od samo sedam primjeraka prototipnog F40 iz 1987. godine koji je nedugo nakon što je krasio izložbeni prostor frankfurtskog auto sajma prerađen prema GT specifikacijama. Ako je ta informacija koju je iznio član FerrariChat online okupljališta ljubitelja marke točna, riječ je o automobilu koji je nedavno bio u središtu naše pozornosti kada ga je ekipa koja se krije iza YouTube kanala Tax The Rich iskoristila za snimanje viralnog videa s paljenjem guma, driftanjem, „iscrtavanjem krafni” i generalno neodgovornim ponašanjem u stilu Kena Blocka.
Naravno, najbitnije je da u cijeloj situaciji koja je iza sebe ostavila golemu štetu nije bilo ljudskih žrtava, a vlasnik će utjehu već naći u činjenici da ga u Maranellu čeka novi novcati LaFerrari Aperta, koji je originalno išao pokupiti kada se ovo dogodilo. A mi ćemo nekako nastaviti živjeti s informacijom da na svijetu postoji jedan F40 manje.