Hyundai Motorsport snimio parodiju na Grand Theft Auto 6
Hyundai Motorsport objavio je rekreaciju ikoničnog trailera igre Grand Theft Auto 6, s ponovnim izvođenjem omiljenih scena obožavatelja. Za organizaciju automobilskih utrka i relija, čini se da nema boljeg odgovara od vozačkih vratolomija i legendarnih automobila u igrama Grand Theft Auto, a njihov video djeluje kao sadržaj izravno izvađen iz samih igara.

Trailer za Grand Theft Auto 6 ostavio je svijet zapanjenim po svojem izlasku. Ovaj nadolazeći nastavak čekaju obožavatelji već desetljeće. Trailer za GTA6 je prikupio preko 90 milijuna pregleda u prvih 24 sata obarajući rekorde na YouTubeu. Tim Hyundai Motorsport nije prvi koji se vozi na ovom valu stvarajući kopije ikoničnog oglašavanja Rockstara, ali njihova rekreacija trailera privukla je pažnju obožavatelja koji sada hvale pažnju posvećenu detaljima.

Iako se rekreacija trailera od strane Hyundaia ističe zbog smiješnih izvedbi poput one vozača Otta Tänaka kao Lucie, to nije prva tvrtka koja se poigrala s marketingom Rockstara. Kada je Rockstar objavio svoj početni šareni trailer na društvenim medijima, nekoliko drugih studija se pojavilo parodirajući post kako bi najavile vlastite vijesti. Overwatch, Halo, Call of Duty, Sea of Thieves, pa čak i Walmart pridružili su se trendu postavljenom od strane Rockstara. Marketing je također doživio nekoliko fan-made rekreacija, pri čemu je jedan obožavatelj čak rekreirao Grand Theft Auto 6 trailer upotrebom LEGO kocki.
Ove rekreacije od strane obožavatelja i drugih studija govore o masivnom utjecaju koji Rockstar ima na gaming zajednicu. Ako čak i jednostavan društveni medijski post od Rockstara obara rekorde na društvenim medijima i potiče beskrajne teorije, izlazak Grand Theft Auto 6 u 2025. vjerojatno će dominirati internetom i svijetom gaminga.