Ford Mustang je pokorio Njemačku!
Osim što je Ford Mustang bio najprodavaniji kupe na svijetu prošle godine, ni ova mu nije bila loša. S lakoćom je prodajno pregazio konkurenciju i pokazao da od svih sportaša Nijemci najviše vole imati Mustanga u garaži.
Malo koja zemlja se može pohvaliti takvom automobilskom industrijom kao Njemačka. Zato bi skoro svatko pomislio da jedan imućniji Nijemac najradije drži nešto njemačkog podrijetla u svojoj garaži (ili prije garažama). Ne bi se prevario sve do ove godine kad se pokazala jedna prodajna anomalija. Na štetu njemačkih automobilskih brendova.
Naime, lokalni favoriti Porsche 911 i Audi TT ove su godine svoj tron morali prepustiti jednom Amerikancu. Samim time odluka Forda da svoju šestu generaciju kultnog sportskog modela Mustang svijetu ponudi kao globalni model je, kako se čini, bila i više nego razborita. Da je to istina posvjedočiti mogu i spomenuti prodajni rezultati u Njemačkoj. Ford Mustang V8 GT je to postigao s pozamašnim prodanim brojem primjeraka koji su našli svoj novi dom u njemačkim garažama.
Nije to jedina zemlja u kojoj se može likovati što se tiče Mustang modela. Ne da je samo u posljednjih godinu dana u Njemačkoj našao gotovo 6 tisuća novih sretnih vlasnika, nego je i najprodavaniji sportski model također u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Saudijskoj Arabiji, Južnoafričkoj Republici, a dobro prolazi i u Australiji i Kini.
Ford, osim što je imao prošle godine najprodavaniji kupe, je također isporučio 110 tisuća Mustang kupea i 30 tisuća Mustang kabrioleta. Njegov uspjeh je veći ako znamo da je imao ograničenu dostupnost i to na bitnim tržištima kao što su Kina i Velika Britanija. Samo gledajući ožujak ove godine Ford je imao razloga za slavlje, jer je u SAD-u prodao 12 563 Mustanga. Time je nadmašio kombinirano isporučivanje Dodge Challengera i Chevrolet Camara.
Koja je tajna ovih rezultata, ako nigdje onda u zemlji Autobahna? Dobar odgovor se vjerojatno krije u činjenici da jači Mustang s nižom početnom cijenom od konkurenata nudi ustvari slične performanse. Otprilike bi izgledalo to tako da si za 96 tisuća eura Nijemci mogu priuštiti američki muscle, a za domaći bi proizvod nekog sličnog sportskog profila morali dodavati koji eurić više.
U Fordu tvrde kako su u pravo vrijeme shvatili da svoj prodajni lanac moraju proširiti i preko bare. Gledajući rezultate u Njemačkoj svjedočimo kako povlačenje takvog poteza nije bilo nimalo pogrešno.