Ferrari se prisjeća prvog prolaska kroz tvornička vrata
U vrijeme između 1947. godine i 2017. godine stane… 70 godina, očito. Ali i kompletna povijest jedne od najslavnijih tvrtki koja je dio automobilske industrije. Tvrtki, čije je ime postalo simbol za poželjan automobil i ono koje se redovito svrstava na svaki plan i program trošenja novca osvojenog na zamišljenoj lutriji.
Naravno, riječ je o Ferrariju koji ove godine obilježava punih sedam desetljeća nastupanja na automobilskoj sceni, a poznavajući razuzdani karakter stanovnika zemlje iz koje potječe, možemo očekivati prilično grandioznu proslavu. Ne samo to, slavlje će potrajati nekoliko mjeseci i uključivati mnogo različitih zemalja u kojima će se organizirati manifestacije s ciljem veličanja slavne tvrtke, a za sada je poznato da će glavna zvijezda kao poveznica između svih biti LaFerrari Aperta.
Automobil je to koji trenutno predstavlja sam vrh ponude, dakle ekskluzivan primjerak do čijih ključeva ne možete doći samo tako, premda na vašem bankovnom računu imali iznos za koji niste točno sigurni s koliko se znamenaka piše. Ne, da biste kupili ultimativan otvoreni Ferrari morate dobiti pozivnicu od same tvrtke i morate biti prijatelj branda, a to shvatite kako god vam srcu drago. I znajte da niste jedan od njih.
Temelji tvrtke kakvu poznajemo danas postavljani su u vrijeme kada je automobilska industrija bila daleko drugačija, uostalom kao i čitav svijet, pa je tako i prvi model sklopljen u okolnostima koje su danas nezamislive. Tako nije osobito neobično pročitati informaciju da je tog 12. ožujka 1947. godine prvi model koji je nosio Ferrarijevo ime – 125 S – napustio tvornicu nedovršen, odnosno tek kao šasija bez montirane karoserije. Enzo Ferrari bio je prilično nestrpljiv u namjeri da testira automobil na ulicama Maranella, pa je onda to i učinio.
Kako bi se prisjetili tog događaja marketinški stručnjaci talijanske tvrtke izradili su video koji pokazuje prolazak tog prvog Ferrarijevog automobila, koji je na prednjem dijelu nosio sada nadaleko poznat Cavallino Rampante (propeti konjić), kroz dvorišna vrata tvornice i vožnju prekrasnim cestama uz brujanje 12-cilindričnog motora skromnog obujma od 1,5 litara i snage od nekih 117 KS. Danas smiješan podatak, tada dovoljan da automobil već za nekoliko mjeseci u rukama Franca Cortesea odnese pobjedu na rimskom Grand Prixu, čime je započet niz od šest pobjedničkih utrka odrađenih te 1947. godine.
U nastojanjima da se spoji povijest i sadašnjost Ferrari 125 S tijekom videa pretvori se u spomenuti LaFerrari i to u ključnom trenutku kada se njegovom/njihovom prolasku dive začuđeni školarci, što je dobar pokušaj da se prenese poruka kako dva automobila puno više toga razlikuje nego spaja, ali spaja ih bitna činjenica da su proizvodi s tim imenom i dan-danas ostali predmeti požude i divljenja u jednakoj mjeri kao nekoć. Sličan sadržaj, ali i mnoštvo drugih zanimljivih događaja moći ćemo pratiti u narednim mjesecima sve do velikog finala koje će se održati u rujnu u Maranellu, a kako biste držali korak s velikom proslavom posjetite službenu stranicu koju je tvrtka ovom prigodom lansirala na adresi www.ferrari70.com.