Eksplozija prodaje novih automobila u Hrvatskoj – Evo o čemu se zapravo radi!
U travnju je u Hrvatskoj novoregistrirano 8633 automobila, čak 22,5 posto više nego u travnju 2018. godine, odnosno golemih 71 posto više nego u ožujku ove godine.
No, to ne znači da se tržište pokrenulo na bolje na zdravim temeljima, to je samo rezultat početka turističke sezone, a samim time i pojačanih aktivnosti rent-a-car agencija. Naime, čak trećina novoregistriranih automobila u Hrvatskoj odnosi se na njih.
Najbolji dokaz tome je pregled prodaje u prva četiri mjeseca tekuće godine. U siječnju je novoregistriran 3551 automobil, u veljači 3547, u ožujku 5041, a u travnju već spomenutih 8633. Nažalost, privatni kupci i dalje su u debeloj manjini.
Zvijezda travnja je Renault s prodanim 1161 automobilom, slijedi Opel s 1149, Volkswagen s 804, Škoda sa 782, Dacia sa 617… Među modelima najbolji rezultat ostvario je Renault Clio sa 746 primjeraka, druga je Škoda Octavia s 454, treća Opel Astra s 439, četvrti Dacia Sandero s 291, peti Nissan Qashqai s 283, šesti Citroën C3 s 282…
Trend dominacije benzinaca i dalje se nastavlja pa nakon prva četiri mjeseca 2019. godine drže čak 58,7 posto tržišta.